Lamborghini predstavlja kar dva enkratna super športna primerka za slovo od hišne ikone, purističnega motorja V12. To sta Invencible in Auténtica, najnovejši roadster in najnovejši kupe znamke v znamenju bika. Poganja ju motor Aventadorja in njegovih izpeljank. Po njih se bo zgodba za vedno spremenila s prvencem hibridnega V12, predvidoma na novem dvosedu, ki bo predstavljen letos.

Skladno z bogato tradicijo je Centro Stile Lamborghini želel znova predelati platformo Aventadorja in linije, ki so bile značilne za modele zadnjih let, pri čemer je črpal navdih tudi iz drugih dosedanjih, kot so Sesto Elemento, Reventón in Veneno. Oblike so ekstremne in prečiščene, kot zahteva DNK znamke, karoserija pa je v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken. Tema šesterokotnika je prevzeta v svetlobnih sklopih LED, medtem ko sprednji pokrov motorja izhaja iz dirkalne Essenze SCV12. Zadnji izpuh s tremi osrednjimi izhodi je izdelan iz inconela, posebnega materiala pridobljenega iz letalstva, medtem ko je notranjost okrašena s 3D-natisnjenimi elementi ter poenostavljena, da zmanjša težo in ne moti pilota, pri čemer je število elementov, prisotnih v osrednji konzoli, zmanjšano na minimum.

Barve in linije dveh unikatnih mojstrovin se med seboj razlikujeta po nekaterih oblikovnih zaključkih, barvnih kombinacijah in očitno po liniji in aerodinamični konfiguraciji: Invencible kupe poudarja kontrast med ogljikovimi vlakni in karoserijo Rosso Efesto, medtem ko je potniški prostor odet v usnje Rosso Alala in alkantara Cosmus ter črna s kontrastnimi šivi in ​​zaključnimi detajli Rosso Efesto. Roadster Autentica je namesto tega pobarvan v sivo barvo Grigio Titans z detajli Giallo Auge in Matt Black, medtem ko je notranjost zaključena s črnim usnjem Nero Ado s šivi Nero Cosmus in Grigio Octans Alcantara ter Giallo Taurus.

Slovo od čiste “dvanajstice” bo pospremilo 780 KM. Oba enkratna modela naj bi prevzela najnovejšo različico 6,5-litrskega atmosferskega ​​V12. To je motor v konfiguraciji 780 KM in 720 Nm največjega navora v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom Isr in pogonom na vsa kolesa oziroma tisti iz omejene serije Aventador Ultimae, ki je zaključil kariero športnega avtomobila po 11.465 izdelanih primerkih.