Jeep Renegade izziva svojevrsten, sugestiven mit trdega, robustnega terenca, ki kliče po največjih pustolovščinah po severnoameriških predstavah, v puščavi, skalnatih pobočjih, rdeči zemlji ali značilni pokrajini ameriškega zahoda.  Pečat legendarne znamke Jeep je tudi v tem primeru jasen in opazen. Pri tem pa ni niti najmanj pomembno, da je Renegade, pravzaprav italijanski, da nastaja v tovarni Melfi, da je v osnovi bolj evropski kot ameriški, tako po zunanjih merah, kot filozofiji in obnašanju.

 

 

Renegade se ne želi primerjati s svojim mitom na najtežjih in za večino nedostopnih, ekstremnih terenih, zato ima ta različica samo prednji pogon, temveč odkriva povsem nove argumente: estetsko plat, udobje in prilagodljivost. Ne nazadnje tudi obvezen multimedijski sistem zadnje generacije in več kot 60 naprednih varnostnih sistemov.

 

 

 

Jeep Renegade bo redko koga pustil ravnodušnega. Všečen je celo do te mere, da mu zlahka oprostimo kakšno malenkost, ki jo opazimo v trenutku, ko znižamo zvok radijskega aparata in pomaknemo prestavno ročico samodejnega menjalnika v Drive. Motor, 1,6-litrski Multijet je denimo pri nizkih vrtljajih glasnejši, mogoče celo malce grob in se ne odzove v trenutku, ko voznik to zahteva. Če bi imel možnost prestavljanja ob volanu bi lahko to pospešil, če bi želel. Z mesta do 100 km/h potrebuje 10,2 s, kar mu sploh ne ge zameriti, doseže pa 178 km/h. Če ga ne preganjamo preveč in vozimo umirjeno, v okviru omejitev, bo tudi povprečje porabe pod 7-mimi l/100 km. Izbira samodejnega menjalnika je za ta motor najprimernejša, saj v celoti izboljšuje učinkovitost in pri malenkost bolj pozorni vožnji tudi zmanjša porabo.

 

 

Renegade se dokaže s prepričljivim potovalnim udobjem tudi na daljših avtocestnih razdaljah. Ne glede na relativno skromne zunanje mere, z dolžino 4,25 m in širino 1,80 m, nudi sorazmerno veliko prostora, tako spredaj kot zadaj. Prtljažnik je z osnovnimi 350 litri skromnejši, toda s podiranjem zadnjih sedežev se poveča na 1.297 litrov. Notranjost deluje urejeno, prijetnega dizajna in čistih linij, brez ničesar odvečnega, kar bi v določenem času začelo motiti. Materiali so mehki, kakovostno zasnovani sedeži so v različici Limited oblečeni v usnje, voznikov položaj je terensko visok in pregleden, zaradi dokaj oglatega zadka tudi vzvratno.

 

 

Vozniku je med številnimi funkcijami v pomoč radarski tempomat s samodejnim zaviranjem v sili, pomoč pri vožnji navkreber, pri ohranjanju smeri, če omenimo samo nekatere pomembnejše, so združene v še dokaj razumno in ne pretirano ceno 27.690 evrov. Ni ravno nizka, vendar pozitivnega vtisa, ki ga zapusti privlačni Jeep Renegade, ne more pokvariti.