Ford se ukvarja z raziskavo, kako zagotoviti komunikacijo med ostalimi udeleženci v prometu, predvsem pešci in samovozečim avtomobilom brez voznika. Preizkušajo uporabo barvnih svetlobnih letev, ki voznikom, pešcem in kolesarjem sporoča, kaj namerava avtonomno vozilo.

Prvi rezultati testiranja so se izkazali za uspešne, zato Ford nadaljuje s partnerji Ford pri razvoju svetil v kombinaciji z dovršeno kamero in sistemom GPS, ki zagotavlja samodejno delovanje.

Letev z lučmi s tehnologijo 3D LED, ki jo je razvilo podjetje Lumileds, se razteza preko celotnega vetrobranskega stekla in je programirana za posredovanje sporočila, da je vozilo ‘v avtomatiziranem načinu vožnje’  z lučmi v sredini. Če bo vozilo speljalo luči v sredini utripajo in v primeru, da daje prednost se luči  pomikajo od ene do druge strani.

Pri preskusih so raziskovalci uporabili na videz avtonomno vozilo, saj je bil v njem skrit voznik. Ford je raziskovalni projekt InMotion izvedel v sodelovanju s Tehnološko univerzo v Chemnitzu v Nemčiji, tipala pa je zagotovilo podjetje Intenta GmbH. Projekt je financiralo nemško zvezno ministrstvo za transport in digitalno infrastrukturo (BMVI).

Na parkirišču ob športnem objektu v Kölnu so raziskovalci pripravili situacijo, pri kateri je testno vozilo skušalo parkirati med dve drugi vozili. Vozilo se je ustavilo, ko so pešci prečkali pot vozila in vključil vzorec, ki sporoča, da vozilo daje prednost drugim. Tako z modrozelenimi kot z belimi lučmi, ki so jih testirali, so udeleženci hitro zaupali signalom, pozneje pa so povedali, da so se jim zdeli jasni in razumljivi.

V ZDA skupaj s tehnološkim partnerjem za avtonomno vožnjo Argo AI med drugimi ameriškimi mesti avtonomna vozila testiramo na javnih cestah v Detroitu v zvezni državi Michigan, načrtujemo pa tudi zagon komercialne storitve z avtonomnimi vozili v Austinu, Miamiju in Washingtonu, s katero bi zagotovili mobilnostno rešitev za izboljšanje kakovosti življenja.