Karoq je prišel k nam konec lanskega leta kot udobno in dinamično oblikovani kompaktni športni terenec. Manjši od Kodiaqa, vendar skladnejši, proporcionalno optimalen, elegantnega videza, s številnimi kristalastimi elementi, kot estetsko novostjo, sledi novemu oblikovnemu slogu Škodinih SUV-jev. Nadaljuje ga tudi najnovejši Kamiq, nedavno predstavljen na salonu v Pekingu, s katerim se pod okriljem Volkswagna nadaljuje sistematična globalna ofenziva Škodinih športnih terencev in češke avtomobilske znamke nasploh.

Karoq, kot naslednik Yetija, z dolžino 4,38 m in širino 1,84 m ter medosno razdaljo 2.63 m –  različice s štirikolesnim pogonom – omogoča enostaven dostop do kakovostno zasnovane prostorne notranjosti, vključno z materiali armaturne plošče, mehkimi na dotik in enostavnega, racionalnega dizajna, kjer ni prostora za nič odvečnega. Položaj je visok, sedež kakovosten in natančno nastavljiv,  instrumentna plošča je jasna in popolna. 8-plačni zaslon multimedijskega sistema na sredini, ki podpira tako Android Auto kot Apple CarPlay, je pregleden in omogoča intuitivno uporabo. Karoq je med ostalim prvi Škodin model, ki uvaja aktivni informacijski zaslon z možnostjo programiranja. Ne pokaže pa katerega od štirih načinov vožnje smo izbrali v sistemu Driving Mode, ki prilagaja vožnjo bolj ali manj športnemu odzivu volana, motorja in menjalnika. Prenizko na sredini sta mogoče tudi gumba za nastavljanje klimatske naprave, s temperaturo vidno na zaslonu. Dobra je izbira različnih odlagališč, tako v velikem predalu na sredini, med prednjima sedežema, v hlajenem predalu pred sovoznikom, kot v vratnih predalih.

Ne glede na kompaktne zunanje mere je potniški prostor sorazmerno velik, predvsem zadaj, kjer je več prostora okrog kolen, tretji v sredini se bo moral sprijazniti z grebenom med nogama. Učinkovita zasnova notranjosti je zajela tudi prtljažnik z osnovnimi 521 litri, ki ga je možno povečati do 1630 litrov. Škoda Karoq pokaže svojo najlepšo plat ne samo z enostavno vodljivostjo in preglednostjo v mestu, pri vsakdanjih opravkih, temveč tudi na daljših razdaljah in aktivnostih v  prostem času, kjer se izkaže kot stabilen in predvidljiv, z zanesljivo lego, tudi na račun štirikolesnega pogona.

 

Dvolitrski turbodizel 110 kW/150 KM ni športnega karakterja, vendar je dovolj živahen in zmogljiv, da se prilagaja različnim zahtevam voznika in temu sledi tudi v tem primeru učinkoviti, serijski 7-stopenjski menjalnik DSG, kot dodana vrednost. Povprečje porabe 7,7 l/100 km, izmerjeno med testom je več kot ugodno, tudi odzivnost z 9,3 s od 0 – 100 km/h in najvišja hitrost 195 km/h. V dodatno pomoč so novi full LED žarometi in med dobro ponudbo pomožnih sistemov velja omeniti zlasti novi parkirni sistem s krmilno avtomatiko, Lane Assist in asistenco, ki pomaga vozniku pri vožnji v primeru prometnih zastojev. Skratka, Škoda je strateško in tehnološko vse bližje Volkswagnu, zato tudi cenovno ne preseneča, če ga v različici opreme Ambition najdemo v ceniku malenkost pod 30 tisoč evrov. (29.947 EUR).

 

 

Komentiranje je onemogočeno