BYD Co. je zadnje četrtletje leta 2024 po Automotive News Europe začel z novim rekordnim mesecem prodaje, s čimer nadaljuje svojo uspešnost v običajno najmočnejši sezoni nakupov avtomobilov na Kitajskem.

Največji kitajski proizvajalec avtomobilov, ki izdeluje le čista električna in priključno-hibridna vozila, je oktobra prodal 500.526 vozil, po podatkih, objavljenih v petek. Najuspešnejša je bila prodaja hibridnih modelov, ki je s 310.912 dobavami dosegla rekordno raven. Nekateri novejši hibridni modeli BYD so opremljeni s pogonskimi sklopi, ki zagotavljajo doseg nad 2.000 kilometrov.

BYD ni bil edini s tako visokimi rezultati. Geely Automobile Holdings Ltd. je oktobra prodal 226.686 vozil, kar je 28 % več kot leto poprej, medtem ko je manjši kitajski proizvajalec električnih vozil Xpeng Inc. prav tako dosegel rekord s 23.917 dobavami.

Li Auto Inc., ki je po objavi zmernejših napovedi za četrto četrtletje v petek zabeležil skoraj 10-odstotni padec delnic v Hongkongu, je sicer oktobra prodal 51.443 enot, kar je 27 % več kot v istem mesecu lani, vendar ni dosegel mesečnega rekorda. Po drugi strani pa so prodajni rezultati podjetja Nio Inc. oktobra nekoliko upadli.

BYD s sedežem v Shenzhenu je prejšnji mesec dosegel še en pomemben mejnik in poročal o prihodkih v tretjem četrtletju, ki so presegli rezultate Tesla Inc. Prihodki so se v treh mesecih, ki so se končali septembra, povečali za 24 % na 201,1 milijarde juanov (28,2 milijarde dolarjev), kar sicer ni povsem doseglo napovedi, a je presega Teslino prodajo v istem obdobju, ki je znašala 25,2 milijarde dolarjev. Čisti dobiček je narasel za 11,5 % na rekordnih 11,6 milijarde juanov, kar je prav tako preseglo napovedi.

Zadnje četrtletje vsakega leta je običajno vrhunec nakupne sezone na Kitajskem. Prodaja električnih in hibridnih vozil se v tem obdobju povečuje zaradi nacionalnih in lokalnih subvencij, ki potrošnike spodbujajo k menjavi starejših vozil z novimi, okolju prijaznejšimi alternativami.