Na preizkusnem poligonu Balocco, enem najbolj tehnično zahtevnih evropskih dirkališč, je Lancia predstavila dve športni novosti: Ypsilon HF in Ypsilon HF Line. Dogodek je zaznamovala tudi otvoritev nove dirkalne steze Lancia HF Track, ki simbolizira novo poglavje v preporodu znamke. Ta načrtovana rast se je začela z lansiranjem novega modela Ypsilon leta 2024, nadaljuje z visoko zmogljivo različico HF v letu 2025, in se bo nadaljevala s prihodom modela Gamma, ki bo leta 2026, ob 120-letnici znamke, proizveden v znameniti tovarni Melfi.

Ypsilon HF predstavlja prvi kompaktni električni avtomobil visoke zmogljivosti znamke Lancia. Z 280 konjskimi močmi, 345 Nm navora in pospeškom od 0 do 100 km/h v 5,6 sekunde ter s Torsen diferencialom in zmogljivimi zavorami Alcon, je zasnovan za tiste, ki iščejo športnost brez kompromisov. Model Ypsilon HF Line pa prinaša športno izkušnjo vsakemu dnevu z 1,2-litrskim trivaljnim mild-hybrid motorjem s 110 konjskimi močmi in 48-voltnim električnim sistemom, kar omogoča končno hitrost 190 km/h in pospešek do stotice v 9,3 sekunde.

Oba modela se oblikovno navezujeta na Lancievo bogato dirkaško tradicijo. Vizualno izstopata z novim logotipom rdečega slona, športnimi odbijači, temnimi oznakami, električno modro armaturno ploščo in športnimi sedeži. V notranjosti ponujata tehnologijo višjega razreda, vključno z avtonomno vožnjo stopnje 2, digitalno instrumentno ploščo in infotainment sistemom S.A.L.A. z novo grafično podobo HF, brezžičnim polnjenjem ter povezljivostjo Apple CarPlay in Android Auto. Model HF Line je že na voljo v prodajnih salonih, medtem ko bo različica HF na trg prišla po poletju.

|

Lancia z modelom Ypsilon Rally4 HF, ki razvije 212 konjskih moči, napoveduje tudi vrnitev v svet motošporta. Avtomobil bo osrednji del serije Trofeo Lancia 2025, v kateri bo skupni zmagovalec, če je mlajši od 35 let, prejel priložnost nastopa na FIA Evropskem reliju 2026 v uradni tovarniški ekipi Lancia Ypsilon Rally 4 HF. Poleg tega je bil predstavljen tudi Ypsilon HF Racing z 1,2-litrskim trivaljnim turbo motorjem, ki razvije 145 KM in 240 Nm navora, namenjen vstopu v svet relija brez kompromisov glede zmogljivosti, varnosti ali zanesljivosti.

V duhu povezovanja tradicije in prestiža je Lancia v sodelovanju z ugledno urarsko hišo Eberhard & Co. predstavila omejeno serijo ročnih ur, posvečenih strasti do zmogljivosti, italijanskemu slogu in vrhunski obrtni izdelavi.