Mercedes-Benz te dni v Sloveniji predstavlja novo, že šestnajsto generacijo največje limuzine ali »admiralske ladje«, kot jo imenujejo. Predstavljajo jo kot »najboljši avto na svetu«, kar ni prvič. Za to imajo veliko tehtnih razlogov. Razred S je že od nekdaj ikona razkošnih limuzin, pravijo in mojstrsko združuje tehnično natančnost, najboljše materiale in najbogatejšo ponudbo naprednih tehnologij.
Z izrazitim oblikovanjem in količnikom zračnega upora (Cd) 0,22 se uvršča med 5 najbolj aerodinamičnih serijskih avtomobilov na svetu. Edinstvene tehnologije udobja in varnosti, sodoben digitalni kokpit z informacijsko-razvedrilnim sistemom MBUX in razkošni materiali pa poskrbijo za vozno doživetje, kakršnega še ni bilo v nobenem vozilu, zagotavlja Mercedes-Benz. Za luknjanje usnja na sedežih so razvili povsem novo orodje, ki je sestavljeno iz 16.000 igel. Sistem ENERGIZING COMFORT v razredu S ponuja kar 10 programov za dobro počutje. Prikazovalna površina projekcijskega zaslona z razširjeno resničnostjo je primerljiva s površino, ki jo ima 77‘‘ televizor na razdalji desetih metrov.
Z najnovejšo generacijo je v serijsko opremo vključenih skoraj 30 asistenčnih sistemov zadolženih za čim bolj udobno in čim manj stresno vožnjo in vse, kar je povezano z avtonomijo 2. stopnje, je v novem razredu S serijsko. Kadar to ne zadostuje, se pridruži še DRIVE PILOT. Kjer bodo zakonodaja in razmere na cesti to dovoljevale, bo omogočal samodejno vožnjo brez voznikovega nadzora. S pomočjo krmiljenih zadnjih koles se obračalni krog novega razreda S lahko zmanjša za skoraj 2 metra. Številni senzorji, radar in kamera so integrirani v motorno masko in tako diskretno nakazujejo na visoko tehnične elemente tega avtomobila.
Oblikovno najbolj zanimiv del zadka so vzdolžne, dvodelne zadnje luči, ki avto optično razširijo in ga stilsko povežejo z ostalimi limuzinskimi člani družine Mercedes-Benz. Osnovna prostornina prtljažnika se je povečala za 20 litrov, širina nakladalne odprtine pa za 92 mm. V prtljažniku najdejo zdaj svoj prostor kar štiri kompleti palic za golf. Skrite vratne kljuke in KEYLESS-GO so del tako imenovanega Europaketa, ki je del deželne opreme pri nas. Kljuke se samodejno izvlečejo, ko se ključ vozila avtomobilu približa na manj kot 5 m in ob zagonu motorja in premiku avtomobila se kljuke samodejno pospravijo.V primeru nesreče se kljuke avtomatsko izvlečejo, vrata pa se odklenejo.
Dizajn notranjosti je nastal po navdihu oblikovanja notranjosti rezidenc in dizajniranja notranjih prostorov v navtični industriji.Povsem na novo so zasnovani vsi zračniki in sedeži, ki se odlikujejo s tekočim, 3D dizajnom in nekoliko spominjajo na odprto školjko. Za pomik prednjih sedežev poskrbi do 18 motorčkov. Za večje udobje pa 10 masažnih programov in visokokakovosten 4D prostorski zvočni sistem z 31 zvočniki, ogrevani dodatni blazini za naslonjalo za glavo. Izboljšana zadnja sedeža sta na izbiro v petih različicah s spremenjenimi funkcionalnostmi in nakloni ter še bolj razkošnim programom za profesionalnega voznika.
Mercedes-Benz MBUX je v novi limuzini s pozivom “Hey Mercedes” na voljo na vsakem od sedežev, nekatere funkcionalnosti lahko aktivirate tudi brez glasovne komande “Hey Mercedes”. S pomočjo Smart Home funkcije lahko prek glasovnih ukazov upravljate tudi s svojim pametnim domom in v njem povezanimi napravami. Glasovne komande so na začetku na voljo le v angleščini, nemščini in kitajščini. Notranjost je lahko opremljena z do petimi velikimi ekrani. Uporabniki, ne glede na to, kje sedijo, enostavno upravljajo s celotnim vozilom.V kombinaciji s 3D kombi instrumentom in/ali projekcijskim zaslonom z razširjeno resničnostjo, je v kombi instrumentu vgrajena stereo kamera, ki prepozna tudi tako imenovano mikro spanje voznika.V kolikor ga zazna, vas nanj opozori zvočno in z opozorilom na kombi instrumentu prek AttentionAssist. Opozorilo je potrebno potrditi s pritiskom na gumb na volanu. Poskočen je v primeru bočnega trka, ko senzorji v avtomobilu zaznajo, da je bočni trk neizbežen, se lahko, če je opremljen z vzmetenjem E-ACTIVE BODY CONTROL, hipoma dvigne za do 80 mm. Večji del energije trka tako prenesejo bočne ojačitve, posledično pa pride do manjše deformacije potniške kabine.Na voljo so trije volani: usnjen volan, volan v kombinaciji usnja in lesa ter AMG športni volan, ki deluje v kombinaciji z asistenčnimi sistemi.
Motorna paleta novega razreda S bo sestavljena iz devetih motorjev: dveh dizelskih, štirih bencinskih in treh bencinskih priključnih hibridov. Limuzina razreda S je na voljo najprej v bencinskih različicah S 450–270 + 16 kW in S 500–320 + 16 kW ter dizelskih S 350d–210 kW in S 400 d –243 kW. Sredi leta in prihodnje leto so napovedane še ostale različice. S kratko medosno razdaljo se cene začenjajo z modelom S 350 d za 109.900,00 €, sledijo S 350 d 4MATIC 114.900,00 €, S 400 d 4MATIC 122.900,00 €, S 450 4MATIC 122.900,00 € in S 500 4MATIC 136.900,00 €. Dolga medosna razdalja pa se začenja z modelov S 350 d Long 113.900,00 €, S 350 d 4MATIC Long 118.900,00 €, S 400 d 4MATIC Long 126.900,00 €, S 450 4MATIC Long 126.900,00 € in S 500 4MATIC Long 140.900,