Skupina Stellantis naj bi razmišljala o selitvi proizvodnje modelov Maserati GranTurismo in GranCabrio iz tovarne Mirafiori nazaj v zgodovinsko tovarno na ulici Ciro Menotti v Modeni.
Maserati se sooča s težkimi časi. Po tem, ko je vodstvo Stellantisa zaposlenim v Modeni predlagalo možnost selitve v Srbijo zaradi proizvodnje modela Grande Panda, se zdaj pojavljajo nove govorice o prestrukturiranju. Po poročanju Bloomberga koncern razmišlja o vrnitvi proizvodnje prestižnih modelov GranTurismo in GranCabrio v Modeno, kar bi tovarni na ulici Ciro Menotti omogočilo ponovni zagon proizvodnje.
Trenutno je proizvodnja v Modeni skoraj povsem ustavljena zaradi nizkega povpraševanja po modelu MC20, edinem vozilu, ki ga tam izdelujejo poleg unikatnih naročil po meri. Na drugi strani bi Mirafiori lahko nadomestil izgubo obeh Maseratijevih modelov z začetkom proizvodnje novega Fiata 500 Hybrid, pri čemer prve prototipe pričakujejo že maja.
Ta premik je del širše strategije Stellantisa za povečanje učinkovitosti italijanskih proizvodnih obratov po katastrofalnem letu 2024, ko je proizvodnja dosegla rekordno nizke številke. Tovarna v Modeni je bila med najhuje prizadetimi, saj je izgubila kar 79 % proizvodnje.
Kratkoročno bi lahko selitev proizvodnje prinesla pozitivne učinke, a Maseratijeva dolgoročna prihodnost ostaja negotova. Brez novih investicij v razvoj modelov je trenutna ponudba močno okrnjena. Športni terenec Grecale je doživel 58-odstotni padec prodaje, medtem ko GranTurismo, GranCabrio in MC20 ne dosegajo pričakovanih uspehov.