Razlika med osnovnim modelom in štirivratno limuzino Mazde 3 ni tako očitna, vsaj na prvi pogled, čeprav je limuzina daljša za 12 cm. Oblika Jinba Ittai – ‘konj in jezdec’ – tudi v limuzini nagnjen naprej. Kratek in eleganten limuzinski zadek v tem primeru, je oblikovno tako povezan s prednjim delom, da je komaj opazen. In vendar je s 420 litri v njem za 55 litrov več prtljažnega prostora. Mazda 3 je do novega limuzinskega zadka popolnoma enaka pet-vratnemu osnovnemu modelu, vključno z zasnovo notranjosti in opremo.

Omeniti velja predvsem  Active Driving Display, projekcijski zaslon, ki prikazuje tri najpomembnejše informacije v vidnem polju voznika in na osrednjem delu visokoločljivi 7-palčni zaslon na dotik s prikazovanjem informacij in zabavnih vsebin, digitalnega radia DAB, klimatske naprave in drugo. Navigacija je, žal, za doplačilo. Večnamenski upravljalnik HMI je nameščen med voznikovim in sovoznikovim sedežem ter omogoča nadvse preprosto upravljanje informativno-razvedrilnega in povezljivega sistema, z ločenim vrtljivim gumbom za preprosto nastavitev glasnosti.

Za ta kompaktni razred limuzin dolžine do 4,5 m, je notranjost dokaj bogato opremljena, v najvišjem serijskem paketu Revolution Top, si je mogoče omisliti tudi usnjeno oblazinjenje v črni ali beli barvi. Dinamično zasnovan voznikov prostor, udobno nastavljiva in oprijemljiva sedeža ter kratka in značilno natančna ročica 6-stopenjskega ročnega menjalnika, ustvarjajo dobro počutje za volanom in na trenutke tudi kakšen športni navdih.

Seveda, če bi se temu v celoti odzval tudi 2,0-litrski bencinski motor s 120 KM, ki nima ravno športnih ambicij. Manjka mu malo več prožnosti, še posebno pri sunkovitejšem pospeševanju ali vožnji navzgor, ki zahteva nižjo prestavo. Torej, kdor nima pogostih tovrstnih navdihov., ga bo tudi limuzinska različica Mazde 3 v veliki meri zadovoljila in lahko bi rekli tudi še kaj več. Predvsem z vidika potovalnega ugodja, udobja, in zanesljivosti. Natančnost in gibčnost v ovinkih nadzira neposreden volan in več kot solidno vzmetenje. Izpostaviti velja še nizko maso vozila in enostavno vodljivost ter lego na asfaltu, ki jo voznik začuti, kljub ne ravno športno naravnanem motorju. Od 0 do 100 km/h pospeši v 8,0 s, kar je spodbuden podatek, tako kot najvišja hitrost 213 km/h. Malo manj povprečje porabe, ki se ob živahnejši vožnji povzpne za kar 2 litra nad uradnim povprečjem 6,4 l/100 km. Ne glede na nekaj pripomb in koga sicer neupravičeno, tudi nad ceno 20.390, je za tiste, ki iščejo limuzino v tem razredu, še vedno vredna greha. Če pa se ne mudi, lahko počakajo na prenovljeno, z novimi motorji, ki bo kmalu tu.