
Po svetovnem razkritju najnovejšega superšportnika McLaren W1 6. oktobra, je podjetje prejelo veliko zanimanja in poizvedb glede zmogljivosti in tehničnih specifikacij tega revolucionarnega modela. W1, ki sledi zapuščini legendarnih modelov F1 in P1™, odpira novo poglavje v seriji prestižnih McLarnovih avtomobilov z oznako ‘1’.
Srce novega McLarna W1 je povsem nov hibridni pogonski sklop V8, ki z 1275 konjskimi močmi presega vse dosedanje McLarnove modele ter vse svoje glavne konkurente. Z osupljivim razmerjem med močjo in težo, ki znaša 911 konjskih moči na tono, predstavlja W1 najlažji superšportnik doslej, s skupno maso le 1.399 kilogramov. To izjemno razmerje omogočajo tako hibridni pogonski sklop kot tudi napredna tehnika lahkih materialov, po katerih je McLaren svetovno znan.
Pogon temelji na povsem novem motorju MHP-8 V8, ki dosega kar 928 konjskih moči. S svojo močjo 233 konjskih moči na liter, kar je največ v zgodovini McLarna, in vrtljaji do 9.200 na minuto ta motor zagotavlja vrhunske zmogljivosti. Električni modul, ki prinaša dodatnih 347 PS, pa poleg tega prispeva tudi k manjši teži in optimizirani embalaži celotnega pogonskega sklopa.
Z aerodinamiko, navdihnjeno s Formulo 1, in posebnim načinom McLaren Race, W1 ponuja edinstveno transformacijo vozila »od ceste do steze«. Sistem omogoča znižanje višine vozila za 37 mm spredaj in 17 mm zadaj, kar prispeva k ustvarjanju kar 1.000 kg tlačne sile. Poleg tega vključuje napredne aerodinamične rešitve, kot je revolucionarno zadnje krilo McLaren Active Long Tail, ki se razteza za 300 mm, s čimer zagotavlja vrhunsko stabilnost in zmogljivosti na visoki hitrosti.
Novi W1 je najhitrejši McLaren do zdaj, saj pospeši do 300 km/h hitreje kot model Speedtail in je na McLarnovi referenčni stezi Nardo kar za tri sekunde hitrejši od McLarna Senna. Neverjetni pospeški – od 0 do 200 km/h v 5,8 sekunde in od 0 do 300 km/h v manj kot 12,7 sekunde – so podprti z najvišjo hitrostjo, omejeno na 350 km/h. K temu prispeva pogon na zadnja kolesa s 1275 konjskimi močmi in 1340 Nm navora, kar zagotavlja izjemno kontrolo nad vozilom, podprto z dolgoletnimi izkušnjami McLarna iz sveta Formule 1.
Inženirji McLarna so pri modelu W1 predstavili tudi novo vzmetenje McLaren Race Active Chassis Control III, ki vozniku nudi izjemno širino zmogljivosti tako na cesti kot na dirkališču. Sistem McLaren Hydraulic Performance Steering omogoča vrhunski občutek pri vožnji, kar vozniku zagotavlja popolno povratno informacijo. Nov 8-stopenjski menjalnik z E-vzvratno vožnjo in hidravlični elektronski diferencial pa še dodatno izboljšata vozne lastnosti.
Konstrukcija vozila temelji na monokoku iz ogljikovih vlaken, imenovanem McLaren Aerocell, ki vključuje anhedral vrata, optimizirana za boljše aerodinamične zmogljivosti, in tehnologije, prevzete iz sveta motošporta. Sprednje vzmetenje, navdihnjeno s Formulo 1, je vgrajeno neposredno v Aerocell, z uporabo 3D-tiskanih titanovih komponent za zmanjšanje teže.
Ergonomija vozila je prilagojena optimalnemu udobju voznika, z edinstveno zasnovo sedežev, ki so integrirani v monokok, s čimer voznik postane eno z avtomobilom. Kontrole, pedala in volan se premikajo skupaj, da se popolnoma prilagodijo potrebam voznika v kokpitu.
Kupci McLarna W1 imajo na voljo skoraj neomejene možnosti prilagajanja prek oddelka McLaren Special Operations (MSO), vključno z uporabo naprednih materialov, kot je McLaren InnoKnit, ki so na voljo izključno pri tem modelu. Poleg tega vozilo vključuje obsežno garancijo, ki zajema 4-letno garancijo za vozilo in 6-letno garancijo za visokonapetostno baterijo ter 4-letni servisni načrt.
Cena McLarna W1 se prične pri približno 2 milijona GBP, končni strošek pa je odvisen od stopnje personalizacije MSO. Na voljo bo le 399 vozil, vsa pa so že dodeljena strankam.