Tako kot vsako leto prvi teden v marcu se že po tradiciji na razstavišču PalExpo v Ženevi odprejo vrata proizvajalcem avtomobilov in spremljevalne opreme z vsega sveta, da pokažejo trenutno največje novosti in napovejo prihodnje smernice razvoja avtomobilske branže. Ta se bolj kot kdaj spopada z vprašanji trajnostne mobilnosti brez emisij, elektrifikacije vozil in s tem povezane individualne mobilnosti, avtonomne vožnje oziroma upravljanje vozil brez voznika in vse večje povezljivosti, tako voznika z vozilom, kot preko vozila z zunanjim svetom. Že izbor Evropskega avta leta, električnega Jaguarja I-Pace predstavlja enega od odgovorov na ta vprašanja. Drugega bomo že v kratkem dobili pri nas v Sloveniji. Gre za eno od premiernih novosti, luksuzni SUV Audi e-tron, ki se bo v Sloveniji predstavil 4.aprila, kot predhodnik nove generacije 12-tih električnih modelov, ki naj bi jih po napovedih videli do leta 2020. Gre za priključno hibridne A4, A6, A7 in Q5, športno limuzino e-tron GT in serijske verzije koncepta Q4 e-tron.

Večina premiernih novosti se je zvrstila že v torek. Poleg omenjenih je bilo novosti tudi tokrat veliko, med najpomembnejšimi, napovedanimi v letošnjem letu, so vse od najmanjših a zato nič manj pomembnih novosti v razponu:  od električnih Seat Minimo, Honda e Prototype, omenjenega Audi e-tron, mercedesovega tekmeca na enaki ravni EQC, Citroen Ami One, do novih Renault Clio, Peugeot 208, škoda Kamiq, Alfa Romeo Tonale in nenazadnje najbolj prestižnih: Lamborghinijev Evo Spyder, Aventadorja SVJ Roadster, Ferrarija F8 Tributo, električnega kupeja Pininfarine Batista za 2 milijona evrov, Aston Martinov, do absolutno najdražjega premierno predstavljenega Bugattija La Voiture Noir za 11 milijonov evrov. To je Ženeva in novosti je za vse okuse in žepe oziroma bančne račune. Od danes dopoldne naprej, 11 dni za javnost.