Mercedes-AMG je razkril vizijo prihodnosti električne mobilnosti z novo študijo GT XX, ki napoveduje serijski visokozmogljivi električni model, predviden za leto 2027. Gre za koncept, ki ni zgolj oblikovna vaja, temveč tehnično dovršen prototip z izjemnimi zmogljivostmi, saj razvije kar 1.360 konjskih moči s pomočjo treh najsodobnejših elektromotorjev in obljublja izredno hitro polnjenje baterije. GT XX je dolg 5,2 metra in temelji na novi električni platformi AMG.EA z mešano konstrukcijo iz aluminija, jekla in kompozitnih materialov. Baterijski sistem temelji na 800-voltni arhitekturi, je nameščen pod kabino in vsebuje novo generacijo cilindričnih celic z visoko energijsko gostoto (do 300 Wh/kg), ki so hlajene tako aktivno s tekočino kot pasivno z zračnim tokom pod vozilom.
Zasnovo pogona sestavljajo trije aksialni elektromotorji, ki skupaj zagotavljajo moč prek 1.000 kW, kar zadostuje za najvišjo hitrost nad 360 km/h. Motorja na zadnji osi delujeta stalno, medtem ko se sprednji vključuje po potrebi za zagotovitev štirikolesnega pogona. Elektromotorji so izjemno kompaktni in tanki – debeli manj kot 10 cm – ter zagotavljajo trikrat višjo gostoto moči kot klasični električni pogoni. Mercedes sicer še ne razkriva uradnih podatkov o zmogljivosti baterije ali hitrosti polnjenja, vendar ob idealnih pogojih in na hipotetični 850-kilovatni polnilnici (trenutno javne redko presegajo 300 kW) naj bi bilo mogoče napolniti doseg 400 kilometrov v samo petih minutah.
Oblikovno je Mercedes-AMG GT XX izrazito aerodinamičen. Skozi karoserijske linije in popolnoma zaprto podvozje je dosežen izjemno nizek koeficient zračnega upora 0,198. Aktivna aerodinamika vključuje sistem Air Panel, pri katerem se zračne lopute za hlajenje odpirajo glede na potrebe, medtem ko v normalnih razmerah ostanejo zaprte, da zmanjšajo upor in usmerjajo zrak pod vozilo. Podoben sistem je integriran tudi v platišča, kjer optimizira hlajenje in učinkovitost med vožnjo. Zadnji difuzor pa skrbi za stabilnost vozila pri hitrosti nad 300 km/h.
Zunanjost GT XX poudarja futuristične in funkcionalne elemente, kot so svetlobna maska z osvetljenim robom, svetleče površine na bokih vozila, ki prikazujejo stanje napolnjenosti med polnjenjem, zvočniki v sprednjih žarometih za opozarjanje pešcev ter zadnja svetlobna plošča z več kot 700 programabilnimi LED-diodami, ki lahko prikazujejo sporočila in animacije.
Notranjost GT XX povzema dirkalni slog z luksuznim pridihom. Prevladujejo črne barvne površine, dopolnjene s srebrnimi in oranžnimi poudarki – barvami, ki simbolizirajo nemško dirkalno tradicijo in visokonapetostne elemente. Armaturna plošča vključuje dva zaslona: 10,25-palčnega za voznikove informacije in 14-palčnega za infotainment. Volan, po obliki skoraj pravokoten, je navdihnjen z modelom AMG ONE, opremljen z lopaticama za rekuperacijo, prikazovalnikom moči in napolnjenosti ter dvema večnamenskima gumboma.
Osrednji tunel je oblikovan z vidnimi kovinskimi elementi, ki spominjajo na hladilna rebra, z integriranimi kontrolnimi stikali. Notranjost vključuje napredne trajnostne materiale, med drugim alternativne obloge iz recikliranih dirkalnih gum z dodatkom rastlinskih proteinov in biopolimerov, medtem ko so sedežne blazine izdelane s 3D-tiskanjem.
Mercedes-AMG GT XX jasno sporoča, da znamka vstopa v električno dobo z najvišjimi ambicijami, pri čemer združuje zmogljivost, napredno tehnologijo, trajnost in drzen dizajn v vozilo, ki je – čeprav še v obliki koncepta – presenetljivo blizu serijski proizvodnji.