GLA je nastal leta 2013 na osnovi novega petvratnega modela razreda A. Že po dobrih treh letih se posodablja, osvežuje zunanji videz in tehnično vsebino. Novi dizajn prednjega dela s poudarjenim videzom športnega terenca dopolnjujejo novi odbijači in žarometi v LED tehnologiji. Nov je tudi videz zadnjih luči, 17-palčnih platišč, barvno paleto dopolnjuje nov odtenek Canyon Beige. GLA se ponaša še z najnižjim koeficientom zračnega upora Cd 0,29, najnižjim v segmentu, zagotavlja Mercedes-Benz.

 

Mercedes-Benz Gla_1980

 

Nekaj sprememb je tudi v notranjosti, z najnovejšimi materiali in prevlekami, predvsem na notranjih oblogah vrat in sedežih v usnju. Novi so serijski varnostni sistemi in 360-stopinjska kamera HANDS-FREE ACCESS, ki podpira Apple CarPlay in Android Auto. Kamera lahko simulira pogled iz ptičje perspektive, ki je v pomoč zlasti pri parkiranju in odpiranje zadnjih vrat brez rok. V varnostni opremi velja omeniti sistem samodejnega zaviranja v sili in sistem, ki opozarja voznika pred dremežem. Sistem Dynamic Select omogoča serijsko izbiro comfort offroad za lažjo terensko vožnjo s preizkušenim pogonom 4Matic in višjim odmikom od tal za 3 cm. Na izbiro je tudi športno vzmetenje, ki zniža vozilo za 1,5 cm.

 

Mercedes-Benz Gla_1978

 

Na izbiro so tri linije serijske opreme : Style, Urban in AMG Line. V dizelski ponudbi so različice: 180 d z 1,5-litrskim motorjem 109 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki je serijski tudi pri različici 200d z 2,1-litrskim dizelskim motorjem 136 KM. GLA 200d 4MATIC je že opremljen s samodejnim 7G-DCT, serijski tudi za različici 220 d in 220 d 4MATIC. Osnovna različica je na voljo s ceno 30.790 evrov. Bencinski GLA 180 z vstopno ceno 28.400 evrov in GLA 200 sta podobno kot dizelski opremljeni z ročnim menjalnikom. Ima ga tudi GLA 250, GLA 250 4MATIC pa ne. Serijsko je vgrajen 7G-DCT. Najzmogljivejši GLA AMG 45 4MATIC ima svojim zmogljivostim prilagojen AMG SPEEDSHIFT DCT 7. S 57.150 je najdražji v paleti prenovljenih GLA.