Novi Motor Village Digital Store v Motor Village v Mirafioriju, največji pooblaščeni prodajni salon Fiat/Chrysler v Evropi je prvi prodajni salon brez fizične prisotnosti avtomobila. V njem je kupec v središču pozornosti, s povsem novo izkušnjo in načinom nakupa. Bodoči kupec ob vstopu v salon izbere posebno mesto s ‘touchscreen’ znamke, ki ga zanima in izbere model. Trenutno so na voljo simulacije modelov 500 Anniversario, 500X, Jeep Compass, Renegade in Abarth 124 Spider. Ostalo je prepuščeno virtualni realnosti s tehnologijo Oculus, ki omogoča ‘živo’ predstavo izbranega modela. Kupec se ga lahko dotakne in sede vanj, čeprav avto ni fizično prisoten v salonu oziroma ni niti še narejen.

 

 

S posebnim vizorjem Samsung Gear VR ima kupec občutek, da ima izbrani model pred seboj, se ga lahko dotakne, sede vanj, oceni notranji prostor, položaj za volanom, kot bi sedel v resnici. Hkrati lahko konfigurira notranjost po lastni izbiri, menjuje zunanji videz, barvo in materiale v notranjosti ter opremo. Po zaključku virtualnega ogleda lahko bodoči kupec dobi vse dodatne informacije, tudi o načinu plačila in se v nadaljnjih 20 minutah dogovorijo za testno vožnjo ali mu po dogovoru pripeljejo testni avto na dom. Novi virtualni sistem nakupa avtomobila je namenjen zahtevam vedno bolj tehnološko naprednih kupcev, da s »pametnim« načinom izberejo avtomobil modelov Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Jeep in Abarth v popolni avtonomiji, brez čakalnih vrst in da se pri tem še zabavajo.