Gordon Murray Automotive (GMA) nadaljuje razvoj modela T.33 z uvedbo še zmogljivejše in aerodinamično naprednejše različice, imenovane T.33 S. Ta model, ki bo javnosti predstavljen poleti 2025, bo zaznamoval zaključek projekta T.33, preden se začne povsem nova razvojna faza na drugačni arhitekturi.
T.33 S bo zasnovan kot cestni avtomobil z izboljšanimi zmogljivostmi, poudarjenimi z večjo aerodinamično obremenitvijo in prenovljenimi nastavitvami podvozja. To je še en korak v Gordonovi viziji ustvarjanja popolnih vozniških izkušenj.
V intervjuju za revijo Autocar je Gordon Murray razkril, da bo T.33 S tretja različica na osnovi T.33, poleg že obstoječih modelov coupé in spider, od katerih je vsak izdelan v omejeni seriji 100 primerkov — vsi so že razprodani. Po zaključku tega projekta pa bo sledil popolnoma nov model, zasnovan na svežih arhitekturnih temeljih.
Različica Spider T.33 prinaša odprto vozniško izkušnjo, kjer so v ospredju uravnoteženost proporcev, osrednji položaj motorja V12 in ultra lahka zasnova menjalnika. Streha je odstranljiva in izdelana iz dveh plošč iz ogljikovih vlaken, kar omogoča izjemno togost in nizko maso vozila. Tudi pri tej različici je proizvodnja omejena na 100 ročno izdelanih primerkov.
T.33 S bo cestni avtomobil, ki bo s svojo zasnovo uravnotežal eleganco šestdesetih let in čisto zmogljivost. To bo omogočal okvir iz ogljikovih vlaken, povezan z aluminijastimi cevmi. Atmosferski motor Cosworth V12 ostaja nespremenjen, a z možnostjo povečane moči nad trenutnih 617 konjskih moči ter najvišjo hitrostjo vrtenja motorja 11.000 vrtljajev na minuto.
Večja aerodinamična obremenitev bo dosežena brez popačenja elegantnih linij avtomobila. Poudarek bo na izboljšanem vzmetenju in 6-stopenjskem ročnem menjalniku. Pričakuje se, da bo ta model še bolj zmogljiv kot „osnovni“ T.33, ki tehta le 1090 kg.
Zanimiv podatek: med 100 kupci, ki so naročili T.33 coupé, so le štirje izbrali različico z električnim menjalnikom in ročicami za volanom. To potrjuje vedno večje povpraševanje po analognih superšportnikih, ki zagotavljajo neposredno povezavo med voznikom in avtomobilom. Nič ne presega treh stopalk in H-prestavne ročice.
Gordon Murray je poudaril, da ne želi vedno znova ponavljati istih konceptov. Po končni različici T.33 S bo podjetje predstavilo povsem nov avtomobil, zasnovan na svežih arhitekturnih temeljih. GMA s tem utrjuje svojo zavezanost k inovacijam in vrhunskim dosežkom na področju avtomobilizma.
Letalo GMA T.33 S bo javnosti razkrito poleti 2025, ko bo navdušilo ljubitelje avtomobilizma s svojo tehnološko naprednostjo in vozniško osredotočenostjo.