Qashqai je Nissanova prodajna uspešnica med kompaktnimi crossoverji, ki mu je lanska osvežitev prispevala izrazitejše linije, bolj poudarjen prednji del v obliki črke ‘V’, z maske motorja podaljšane v prednji odbijač. Svež zunanji videz prispevajo tudi vzdolžni strešni nosilci v srebrni barvi in tonirana stekla z UV filtrom. V najbogatejšem paketu Tekna so tudi 19-palčna platišča, ki sicer ustvarjajo športnejši videz, vendar nizkopresečne široke pnevmatike niso tako mehke in poberejo vsako nepravilnost na asfaltni podlagi.

Vidneje osvežena je prostorna notranjost z novimi, udobnejšimi, delno usnjenimi sedeži, prednja sta tudi ogrevana in z električno nastavljivim voznikovim. Stekleno, zatemnjeno strešno okno, z zaščito pred UV žarki in prav tako zatemnjena zadnja stekla pred pogledi od zunaj, ustvarjajo prijetno vzdušje v potniškem prostoru, ki ga pri višjim po rasti na zadnjih sedežih zmoti prav strešno okno, saj jim odvzame nekaj dragocenih mm nad glavo. Sedem palčnemu zaslonu multimedijske in navigacijske naprave na osrednjem delu armaturne plošče strežejo 4 kamere za pogled okrog vozila, namenjene pravzaprav vozniku, ki lahko pri parkiranju računa tudi na prednje in zadnje parkirne senzorje, pomoč pri speljevanju v klanec (Hill Start Asist) in na opozarilo pred nenamerno menjavo voznih pasov. Pri vožnji po različnih cestah se lahko zanese na sistem za avtomatsko prepoznavanje prometnih znakov, ki jih lahko vidi na 5-palčnem barvnem TFT zaslonu pred seboj, pomemben pa je tudi sistem za preprečevanje čelnega naleta, še posebno v koloni, ob prometnih konicah.

Qashqai si z dolžino 4,40 in širino 1,81 privošči povsem spodoben 430-litrski prtljažnik, ki ga je mogoče povečati do 1.533 litrov, saj gre v osnovi in tudi v praksi za družinski crossover, ki je glede na predhodnika udobnejši, zvočno boljše zaščiten v notranjosti, nova oblika volana se drži lepše v rokah, poleg tega, da je natančnejši. Obnašanje vozila na cesti dokaj zanesljivo in predvidljivo, tudi na račun štirikolesnega pogona, toda kljub temu Qasqaiu hitra vožnja v ovinkih ne leži ravno najbolj in večje je tudi nagibanje vozila. Kot športni terenec raje kot športno v ovinke zapelje na makadam, kjer se bolje znajde V celoti gledano je v tem razredu kompaktnih crossoverjev vreden pozornosti, zato se tudi trg več kot pozitivno odziva. Tudi zaradi motorja, preizkušenega, dizelskega 1,6 dCI s 130 KM, s katerim Qashqai od 0 do 100 km/h skoči v 10,5 s in lahko doseže 190 km/h.

Vsekakor predstavlja ta različica dizelskega motorja optimalno, če ne skoraj nujno izbiro z vidika zmogljivosti, udobja in ne nazadnje povprečja porabe dobrih 7 litrov. Malo manj cenovno z 32.770 evri po ceniku, vendar gre v tem primeru za najdražjo in po opremi najbolje opremljeno različico v ponudbi. Marsikdo bo izbiral in gledal vsaj za 5 do 6 tisoč cenejšo različico Qashqaia, vendar z enakim motorjem. Odločitev bo seveda njegova.

Komentiranje je onemogočeno