Ford predstavlja novo Kugo, ki bo na voljo v različicah s tehnologijo blagega, polnega ali priključnega hibridnega pogona. Napredne pogonske sklope podpirajo tudi izboljšave aerodinamike in ukrepi za zmanjšanje mase. Ford napoveduje tudi najučinkovitejšo porabo goriva v razredu športnih terencev. Glede na predhodne različice naj bi porabila do 28 odstotkov manj goriva in najmanjše izpuste CO2. Med vsemi srednje velikimi športnimi terenci se z izklučno električnim pogonom hvali tudi z najdaljšim dosegom. V voznem načinu brez izpustov prevozi do 72 km (po NEDC). Glede na posamezne pogonske sklope lahko Kuga z ustrezno močjo in konfiguracijo različic predhodnice izboljša povprečje porabe do 28 odstotkov (po NEDC). Kuga Plug-In Hybrid se z 31 odstotki odreže malenkost slabše.
Če upoštevamo tudi povsem novo Kugo Plug-In Hybrid z možnostjo vožnje brez izpustov pri izključno električnem pogonu, je povprečna poraba goriva izboljšana celo za 31 odstotkov. Kuga Plug-In Hybrid in Kuga EcoBlue Hybrid (48-voltni blagi hibrid) prvič uporabljata elektrificiran pogonski sklop in bosta na voljo že ob začetku prodaje v nadaljevanju letošnjega leta. Ford obljublja elektrifikacijo vseh prihodnjih modelov osebnih vozil in bo do konca naslednjega leta v Evropi uvedel 18 elektrificiranih modelov vozil. BL/Ford/