Namesto pričakovane dvignjene limuzine bo model umeščen v segment SUV, s čimer bo Lancia sledila trenutnim tržnim trendom. Vozilo bo od začetka na voljo z več pogonskimi opcijami – kot popolnoma električna različica, ki si bo tehnologijo delila s sorodnim modelom DS N°8, ter kot hibridna izvedba. Obe različici bosta proizvedeni v tovarni v Melfiju (Italija). Posebna novost bo povratek športne izvedbe HF Integrale, ki pa bo rezervirana izključno za električno različico.

Nova Gamma bo uvrščena v segment D-SUV in bo združevala mehke linije z ostrimi podrobnostmi. Poseben poudarek bo na prepoznavnem svetlobnem podpisu, ki izhaja iz koncepta Pu+Ra HPE. Na zadku bo prvič uporabljena tudi tretja navpična luč na sredini prtljažnih vrat, kar bo poudarilo njeno sodobno oblikovno identiteto.

V notranjosti lahko pričakujemo minimalistično zasnovano armaturno ploščo, kjer bo osrednji element velik 16-palčni horizontalni zaslon. Sistem upravljanja Sala, ki združuje nadzor klimatske naprave, avdio sistema in ambientalne osvetlitve, bo predvidoma nadgrajen ter bo prinesel nove funkcije, deloma navdihnjene z oblikovanjem pohištva.

Z modelom Gamma Lancia cilja na višji SUV segment in hkrati na elektrifikacijo, ki postaja jedro strategije Stellantisa. Kombinacija električnega in hibridnega pogona ter prihod športne HF Integrale različice nakazujejo, da želi znamka povezati svojo zgodovinsko dediščino z usmerjenostjo v prihodnost.