Ob predstavitvi nove generacije Corse novembra lani je bila v okviru šeste generacije prvič napovedana tudi električna različica Corsa-e. Toda njen prihod na trg je zavrl fenomen pandemije korona virusa, ki ga še pred mesecem dni niti najbolj črnogledi ne bi napovedali. Nihče si ni predstavljal, da se bo v Sloveniji v drugi polovici marca 2020 javno življenje ustavilo, da bo zaprto vse, kar ni nujno življenjsko pomembno. Ustavila se je tudi prodaja avtomobilov. Podobno se dogaja tudi po Evropi, kjer ne zapirajo samo vrat prodajnih salonov temveč tudi proizvodnjo avtomobilov. Bi si Opel lahko izbral bolj neprimeren čas prihoda električne Corse-e? Kakorkoli, električna Corsa brezogljične prihodnosti je tu in čaka na luč na koncu tunela.

Opel predstavlja Corso-e, kot električni avto za vsakogar. Poleg dosega 337 kilometrov po WLTP je eden od močnejših argumentov električne različice tudi cena 26.690 evrov  z vključeno državno subvencijo. Osnovo električnega pogona jamči 50-kWh baterijski paket 216 baterijskih celic, razvrščenih v 18 modulov, ki razvije 100 kW/136 KM in najvišji navor 260Nm. Pospešek iz mirovanja do 50 km/h v 2,8 sekunde (0 do 100 km/h v 8,1 sekunde); največja hitrost 150 km/h (elektronsko uravnavana).

Corsa-e je standardno opremljena z enofaznim vgrajenim polnilnikom z močjo 7,4 kW in za doplačilo tudi s trifaznim vgrajenim polnilnikom z močjo 11 kW. Hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) z močjo 100 kW baterijo napolni do 80 odstotkov v 30 minutah. Corsa-e ima različne možnosti polnjenja vse do ‘univerzalnega polnilnika’. Baterije se polnijo tudi z regenerativnim zaviranjem. Nova električna različica Corse lahko računa na napredne varnostne sisteme med katerimi sta tudi aktivna pomoč za ohranjanje voznega pasu in opozarjanje na nevarnost naleta. In ne nazadnje so v Corsi-e prvič v tem segmentu na voljo IntelliLux LED® matrični žarometi. BL/OPEL/YouTube/