Nova Opel Insignia je za svojo predstavitev pred slovensko javnostjo izbrala reprezentančno okolje Nacionalnega nogometnega centra  Brdo pri Kranju, kjer trenira tudi slovenska izbrana vrsta pred nadaljevanjem kvalifikacij za svetovno prvenstvo. Nova Insignia, ki se predstavlja v dveh karoserijskih različicah Grand Sport in Sports Tourer, s športno napetimi linijami, novo arhitekturo, reprezentančnimi zunanjimi merami in notranjim udobjem kaže bolj ambicije avtomobilske Lige prvakov. V ”finalu” bi se rada pomerila  s prodajno najuspešnejšim Volkswagnom Passatom.

 

 

Nova Insignia, športna v slogu velikega kupeja, ne stavi samo na nove  zunanje linije in notranje udobje, temveč predvsem na široko paleto inteligentnih tehnologij, med katerimi najdemo vse od Oplovih IntelliLux LED® matričnih žarometov in dovršenega štirikolesnega pogona z nadzorom vektorjev navora do ultra-sodobnih sistemov za pomoč vozniku in prefinjenega projekcijskega zaslona. Opel slovi po prvorazredni povezljivosti, ki je seveda na voljo tudi v Insignii, zadovoljiti želi še z integracijo pametnega telefona in novo možnostjo osebnega pomočnika Opel OnStar.

 

 

Insignia nove generacije je prvi Opel, ki je na voljo z inteligentnim štirikolesnim pogonom z nadzorom vektorjev navora ter osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in kamero z zaznavanjem v območju 360°. Ob kombinaciji nove generacije turbomotorjev, do 200 kilogramov manjše teže (odvisno od različice) in nižjega položaja voznikovega sedeža  sta novi Insignia Grand Sport in Sports Tourer opremljeni še s številnimi asistenčnimi sistemi zadnje generacije. Nova Insignia je tudi prvi Opel z aktivnim, iz aluminija izdelanim pokrovom motornega prostora, ki se v primeru trčenja s pešcem v nekaj milisekundah dvigne, da poveča razdaljo do trdih delov motorja in tako zagotovi znatno večjo zaščito.

 

 

Spremenjena razmerja prinašajo več prostora na zadnjih sedežih in prtljažnik s prostornino od 490 do 1450 litrov, medtem ko pri Insignii Sports Tourer meri največ 1665. Za odličen razgled je za doplačilo na voljo tudi panoramsko strešno okno z dimenzijami 1400 x 860 milimetrov, ki se razteza nad glave potnikov na zadnjih sedežih. Za novo Opel Insignio Grand Sport je Opel na novo zasnoval bencinski 1,5-litrski turbomotor v dveh različicah: 103 kW/140 KM in 121 kW/165 KM. Nekaj posebnega je tudi najzmogljivejši bencinski motor 2,0-litrski turbomotor 191 kW/260 KM z največjim navorom 400 Nm. Štirivaljni motor dopolnjujeta novi osemstopenjski samodejni menjalnik z nadvse uglajenim prestavljanjem in izjemno dovršen sistem štirikolesnega pogona z nadzorom vektorjev navora. Ponudbo pogonov za Insignio Grand Sport zaokroža novi šeststopenjski ročni menjalnik za 1,6-litrske turbodizelske motorje z močjo 81 kW/110 KM ali 100 kW/136 KM. znani 2,0-litrski dizelski motor bo ob začetku prodaje na voljo tudi za Insignio Sports Tourer, s 125 kW/170 KM.

 

 

Nova Insignia je na voljo s štirimi različicami opreme: INSIGNIA, EDITION, DYNAMIC, INNOVATION in z vstopno ceno 22,100 evrov, kolikor je potrebno odšteti za različico Grand Sport z motorjem 1.5 Turbo Start/Stop 104 kW/140 KM, 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in opremo Insignia. Cene za karavansko različico Sports Tourer z enakim motorjem se pričnejo z 23,200 evri, torej 1,100 evrov več kot Grand Sport.