Toyota je predstavila novo omejeno serijo GR Supra A90 Final Edition, ki s številnimi tehničnimi nadgradnjami želi postaviti nove mejnike v zmogljivosti in vozni izkušnji. Gre za najbolj športno naravnano različico aktualne generacije GR Supre, ki združuje motorsportno znanje TOYOTA GAZOO Racing z najnovejšim razvojem cestnih športnikov.

Srce A90 Final Edition ostaja 3,0-litrski vrstni šestvaljnik s turbopolnilnikom, ki zdaj razvije 441 KM in kar 571 Nm navora. V primerjavi s serijskim modelom to pomeni znatno povečanje moči, izboljšano pospeševanje in končno hitrost, ki zdaj dosega 275 km/h. Dodatne predelave vključujejo izboljšan dovod zraka, optimiziran izpuh z nizkim povratnim tlakom in novo izpušno cev iz titana znamke Akrapovič, ki poskrbi za prepoznavno in globoko zvočno kuliso.

Podvozje Supre A90 Final Edition so pri TGR razvili z mislijo na vožnjo na dirkališču. Vgrajeno je prilagodljivo vzmetenje KW z nastavljivim dušenjem (16 stopenj povratnega in 12 stopenj kompresijskega blaženja), ki omogoča natančno prilagoditev vozni dinamiki. K boljši vodljivosti pripomorejo tudi okrepljene prečne stabilizacijske letve, novo nastavljeni kot koles in izboljšan nadzor aktivnega diferenciala.

Model ima zdaj 10 mm širše pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2, nameščene na 19-palčnih (spredaj) in 20-palčnih (zadaj) lahkih platiščih z vgraviranim logotipom TGR. Zavore so nadgrajene z večjimi Brembo koluti (395 mm spredaj, 345 mm zadaj) in ojačanimi cevmi iz pletenega nerjavečega jekla, kar zmanjšuje izgube tlaka pri zaviranju in zagotavlja zanesljivo delovanje tudi pri športni vožnji.

Za učinkovito hlajenje so pri TGR vgradili dodatni sekundarni hladilnik, večji ventilator, večje hladilne lamele na pokrovu diferenciala in preoblikovan sistem za olje, ki vključuje pregrado v oljni posodi za stabilno mazanje pri visokih prečnih silah.

Zunanjost različice Final Edition je oblikovana z mislijo na aerodinamiko, kar je rezultat testiranj v vetrovniku TGR Europe. Med ključnimi novostmi so nov sprednji karbonski spojler, zračna loputa na pokrovu motorja in GT4-navdihnjeno zadnje krilo s t. i. »swan neck« nosilcem. Mat črna barva karoserije podčrta ekskluzivnost vozila.

Notranjost je v celoti posvečena vozniku. Športna sedeža RECARO Podium CF z oblazinjenjem iz materiala Alcantara® in rdečimi varnostnimi pasovi zagotavljata oporo tudi pri hitri vožnji skozi ovinke. Ekskluzivne vstopne letve iz ogljikovih vlaken in dodatni Alcantara® dodatki dopolnjujejo športno naravnan ambient kabine.

Toyota bo izdelala le 300 primerkov GR Supra A90 Final Edition, naročila pa so že odprta.