Audi Q8 se predstavlja tudi pri nas. Združuje najboljše dveh svetov – eleganco luksuznega kupeja s štirimi vrati in funkcionalne, vsestranske lastnosti velikega SUV z dolžino 4,986 m in širino 1,99 m in višino 1,71 metra je novi Q8 s kupejevskim dizajnom širši, krajši in nižji od sestrskega modela Q7. Z dimenzijsko in prostorsko zasnovo, ki temelji tudi na medosni razdalji 3,00 metra jamči večjo prostornost kot podobni neposredni tekmeci tega razreda, predvsem v dolžini notranjosti in prostoru za glavo. Trije sedeži v zadnjem delu vozila so po potrebi vzdolžno pomični. S podiranjem naslonjala ima prtljažnik pod električno pomičnim pokrovom do 1.755 litrov prostora.

 

Bogato opremljena notranjost, z najsodobnejšimi tehnologijami za upravljanje in vzmetenje ter inteligentnimi pomožnimi sistemi zagotavljajo novemu Audi Q8 prepričljiv status elegantnega SUV-ja primernega za službene potrebe kot vozila za prosti čas. S stalnim štirikolesnim pogonom Quattro in višino od tal do 254 milimetrov lahko brezskrbno zapelje z asfaltne na neurejeno terensko podlago. Namenjen mu je zmogljivi 3,0-litrski TDI 210 kW/286 KM in lahkim hibridnim sistemom. Audi Q8 izdelujejo v tovarni v Bratislavi.

Z osemkotnim enodelnim okvirjem mreže hladilnika predstavlja novi obraz družine Q, s strešno linijo, ki se elegantno spušča in izteka v položnih D-stebričkih in 22-palčnimi kolesi. Dizajn v mnogočem  spominja na izvorni model quattro. Usmernik zraka, zaščitne letve na vratih in difuzor so barvno poudarjeni, s čimer je dodatno podčrtan terenski videz. Cesto razsvetljujejo serijski LED-žarometi, po želji v HD matrični LED-tehnologiji. Prek aplikacije myAudi lahko lastniki modela Q8 številne funkcije luči aktivirajo s pametnim telefonom in jih tako doživijo od zunaj.

Visokoločljivostni zaslon meri 12,3 palca, prek večfunkcijskega volana pa lahko preklapljamo med dvema prikaznima načinoma. Opcijsko bo sledila izvedba Plus s tretjim, izrazito športnim prikaznim načinom. Poleg tega projicirni sistem pomembne informacije, med njimi podroben zemljevid križišč za navigacijo, projicira na vetrobransko steklo. Na voljo je tudi vrhunski Bang & Olufsen Advanced Sound System s 3D-zvokom.

Novi Q8 je najprestižnejši športni terenec znamke Audi. Njegov izključno mehanski sredinski diferencial prenaša moč med sprednjo in zadnjo premo v standardnem razmerju 40 : 60. Po potrebi večji del preusmeri na tisto premo, ki ima boljšo vlečno silo. Podvozje z uravna¬vanjem blaženja je serijsko. Po želji vam pri Audiju vgradijo zračno vzmetenje adaptive air suspen¬sion z uravnavanimi blažilniki, bodisi s športno ali poudarjeno komfortno nastavitvijo. Odmik karoserije se prilagaja vozni situaciji in želji voznika v razponu do 90 milimetrov. Audi ponuja za doplačilo tudi štirikolesno krmiljenje. Zadnji kolesi se lahko obrneta za do 5 stopinj – pri majhni hitrosti protismerno za boljšo dinamiko, pri večji hitrosti istosmerno za boljšo stabilnost.

Pri parkiranju, v mestu ali na dolgih relacijah – Audi Q8 vozniku zagotavlja pomoč v številnih situacijah. K temu med drugim spadajo prilagodljiva vozna asistenca, asistenca za učinkovitost, asistenca za križišča, opozorilnik za menjavo voznega pasu, opozorilnik za robnike in kamere za prikaz okolice. Posebnost je daljinsko vodeni garažni pilot, ki bo na voljo prihodnje leto. Začetna cena novega Q8 50 TDI quattro s 3,0-litrskim motorjem V6 s samodejnim menjalnikom tiptronic je 83.400 evrov.