Za Renault je Captur, pionir segmenta urbanih športnih terencev. Od prihoda na trg leta 2013 beleži Renault skupno prodajo 1,2 milijona primerkov in predstavlja najbolje prodajani model v svojem segmentu, tako v Franciji kot v Evropi. V minulem letu se je za Capturja po vsem svetu odločilo več kot 230.000 kupcev.

Novi Captur v celoti prenovljen, z osveženimi potezami športnega terenca ostaja še vedno prilagodljiv, toda z nekaterimi novimi rešitvami v notranjosti tudi gostoljubnejši. Izpostavlja nove razsežnosti v tehnologiji in kakovosti ter funkcije in opremo na ravni višjega razreda. Renault poudarja predvsem njegovo mednarodno razsežnost. Na trg prihaja kot del strateškega načrta Skupine Renault »Drive the Future (2017-2022)«, kjer naj bi odigral eno ključnih vlog.

Renault ne želi zanemariti niti tehnološke komponente, ki sega v tri stebre mobilnosti jutrišnjega dne, kot so predvideni v strateškem načrtu: elektrificiran pogon, povezljivost in avtonomna vožnja. Novi Captur je nekaj daljši (4,23 metra, za 11 cm več) ter oblikovno poudarjen z 18-palčnimi platišči (glede na različico) in večjo medosno razdaljo (2,63 metra, za 2 cm več).

Po vzoru novega Clia ima tudi novi Captur digitalno instrumentno ploščo. Barvni zaslon meri od 7 do 10,2 palca. Ključni element digitalne armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčen zaslon multimedijske naprave, ki je dvakrat tolikšen kot 7-palčna različica in je največji zaslon v tem razredu. Ta je povečan na 536 litrov (največ v njegovem razredu), poleg tega pa ponuja še za 27 litrov raznih odlagalnih mest.

Skupina Renault načrtuje v prihodnje 12 elektrificiranih modelov. Novi Captur bo prvi med njimi s priključnim hibridnim pogonskim sklopom poimenovanim E-TECH Plug-in, ki je plod lastnega tehnološkega razvoja Renaulta in Zveze. Vsa vozila bodo do takrat na ključnih trgih povezljivih. Novi Captur bo imel na voljo novo povezljivo multimedijsko napravo z ekosistemom Renault EASY CONNECT. Novi Captur bo tudi eden od pionirjev avtonomne vožnje.

Prenovljena je tudi ponudba bencinskih in dizelskih motorjev. Na izbiro bodo v kombinaciji s pet- in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in višjimi zmogljivostmi: od 100 do 155 KM pri bencinskih oziroma od 95 do 115 KM pri dizelskih motorjih. Novi Captur bo od leta 2020 na voljo tudi s priključnim hibridnim pogonskim sklopom E-TECH Plug-in, prvi v ponudbi Renaulta in tudi edinstven na trgu, zagotavljajo uradni viri.