Od novembra 2016 se je za novi Citroen C3 odločilo že 200.000 kupcev. Ob izteku prvih devetih mesecev letošnjega leta so v primerjavi z enakim obdobjem leta 2016 naročila poskočila za 64,9%. Novi C3 se bolj kot kadarkoli doslej potrjuje kot najbolje prodajan model hišnega programa vozil, so prepričani pri Citroenu.

Večina kupcev, skoraj 45% naročenih vozil, se je odločila za najvišji paket opreme Shine, več kot 60% je bilo prodanih z dvobarvno karoserijo za doplačilo, več kot 55 % je bilo prodanih primerkov z zaščitami Airbump in več kot 30 % prodanih primerkov z 1 barvnim notranjim ambientom za doplačilo. V Sloveniji je bilo od začetka prodaje pa do 16.oktobra 2017 prodanih 942 vozil, od tega 48% z najvišjim nivojem opreme Shine, 74% z dvobarvno karoserijo, 63% z zaščitami Airbump®

Novi Citroen C3 se ponaša tudi z več kot 30 podeljenih nagrad širom Evrope: s prestižno nagrada BBC Top Gear – Best Cars (v kategoriji “najboljši mestni malček”) v Veliki Britaniji, in z nazivom Avto leta v Grčiji. Nedavno je prejel tudi nagrado Red Dot design Award, ki jo podeljuje mednarodna žirija in nagrado Auto Europa 2018, ki mu je bila v tem tednu podeljena v Italiji.