Ford je danes na salonu v Detroitu uradno dvignil zastor nad novim Rangerjem, robustnim, srednje velikim pick-upom za ameriški trg. Predstavlja se z novim, oblikovno svežim robustnim videzom in temeljito prenovljeno tehnološko vsebino, v prvi vrsti z novimi, sodobnimi pomožnimi sistemi za večjo varnost, zanesljivost in obnašanje v vseh pogojih vožnje, na asfaltu ali terenu.

Novi Ford Ranger gre v proizvodnjo z začetkom tega leta, izdelovali ga bodo v fordovi tovarni v Michiganu, izkorišča ugoden trend rasti v segmentu srednjih poltovornjakov, ki so v zadnjih treh letih zabeležili 84% rast prodaje.

Notranjost stavi na večje udobje in funkcionalnost, s prostorom za pet potnikov. Za volanom vzbujata pozornost velika LCD zaslona z multimedijskim sistemom  Ford Sync 3 in 8-palčnim zaslonom na dotik. Novi Ford Ranger poganja novi 2,3-litrski EcoBoost v povezavi s samodejnim 10-stopenjskim menjalnikom. Moč motorja še ni znana. Na izbiro bosta 2 ali 4-kolesni pogon in 2 konfiguraciji kabine: SuperCab in SuperCrew v treh linijah opreme XL, XLT in Lariat.

Novi Ford Ranger vključuje v serijski opremi sisteme :Blind Spot Information, Lane Keeping Assist, Lane Departure Warning, samodejno zaviranje v sili, v zmogljivejših različicah Reverse Sensing System, prilagodljivi cruise control, Pedestrian Detection in sistem nadzora prikolice. Za učinkovitejšo terensko vožnjo bo lahko novi Rangr opremljen z učinkovitejšim paketom Off-Road FX4, ki ima na voljo tudi Terrain Management System, podoben kot v F-150 Raptorju. Serijsko je opremljen še s sistemom Trail Control za večji nadzor na težjih terenih z nižjo hitrostjo.