Ford sporoča, da je prišla nova generacija Rangerja Raptor na novi ravni vrhunskih terenskih zmogljivosti. Vrhunska športna izvedba Raptorja prihaja iz oddelka Ford Performance, kot pickup za sladokusce. S pametno tehnologijo pod nadzorom čvrstega ‘hardwara’ združuje surovo moč z mehansko in tehnično natančnostjo, kot najnaprednejši Ranger doslej.
“Pri naslednji generaciji Rangerja Raptorja smo se povsem osredotočili na to, da zagotovimo vrhunski športni stroj,” je povedal Dave Burn, glavni programski inženir modela Ranger Raptor v oddelku Ford Performance. “Je znatno hitrejši, njegov videz osupne, prekipeva od novih funkcij in je najčvrstejši Ranger, kar smo jih kadarkoli izdelali.” Dobave kupcem se bodo začele, odvisno od trga, v zadnjem četrtletju leta 2022.
Prihod Raptorja v Evropo napoveduje spektakularen kaskaderski videoposnetek,3 ki prikazuje skok vozila s tovornega letala, da bi pravočasno prispelo na evropsko premiero.
Največja novost nove generacije je uvedba povsem novi 3,0-litrski bencinski motor EcoBoost V6 z dvema turbinama, ki so ga pri Ford Performance uglasili tako, da razvije ciljnih 288 KM in 491 Nm navora. Ford Performance jamči, da se motor ob pritisku na stopalko za plin takoj odzove, dirkaški sistem proti zakasnitvi, podoben tistemu, ki smo ga prvič videli v cestni različici Forda GT in v Focusu ST, pa omogoča hitro povečanje tlaka na zahtevo. Za optimalno delovanje motorja je za vsako prestavo naprednega 10-stopenjskega samodejnega menjalnika programiran poseben profil za povečanje tlaka s turbopolnilnikom.
Uradni viri pojasnjujejo, da novi pogonski sklop Rangerja Raptorja zagotavlja lahkotno pospeševanje na gramozu, zemlji, v blatu in pesku. Za usklajenost s to izjemno zmogljivostjo elektronsko krmiljen aktivni izpušni sistem okrepi zvok motorja v štirih izbirnih načinih, ki omogočajo, da Ranger Raptor pokaže tudi svoj glasovni značaj.
Voznik lahko želeni zvok motorja izbere s pritiskom na gumb na volanu ali z izbiro voznega načina, ki uporablja eno od naslednjih nastavitev. Quiet (tiho), Normal (običajno) namenjen vsakodnevni uporabi in ponuja zmeren zvok izpušne cevi, ne da bi bil preglasen za uporabo na mestnih ulicah. Privzeto je uporabljen za vozne načine Normal (običajno), Slippery (spolzko), Mud/Ruts (blato in kolovozi) in Rock Crawl (plezanje po skalah), Sport (športno) – ponuja glasnejši in bolj dinamičen zvok in Baja (sipine) – najizrazitejši profil izpušnega sistema tako po glasnosti kot po tonu. V načinu Baja se izpušni sistem obnaša bolj neposredno. Namenjen je samo za terensko uporabo. Sedanji 2,0-litrski bi-turbo dizelski motor EcoBlue bo v naslednji generaciji Rangerja Raptorja še naprej na voljo od leta 2023, podrobnejše informacije pa bodo na voljo bližje začetku prodaje.