Renault Kadjar si je od prihoda na trg leta 2015 utrl svoje mesto v segmentu kompaktnih SUV vozil. Videz, dinamične značilnosti in udobje so prepričali številne kupce. Kadjar je izkoristil tudi znanje in izkušnje partnerske znamke Nissan in ponudil zmogljiv štirikolesni pogon ter z njim sposobnost vožnje po slabšem terenu.

 

Prenovljeni Kadjar stavi na napredek na vseh področjih. Ob upoštevanju tradicionalnih standardov oblikovanja v tem segmentu SUV  stavi na bolj privlačen videz in izrazitejše dinamične poteze. Večja pozornost je bila tokrat posvečena tudi udobju, kakovosti in ergonomiji ter ne nazadnje večjemu ugodju v vožnji, tudi pri vsakodnevnih opravkih.

Seveda, s prenovljenim Kadjarjem prihaja prenovljena in energetsko učinkovitejšo izbiro bencinskih in dizelskih motorjev. Predvsem z novim motorjem 1.3 TCe iz Scénica, sad skupnega sodelovanja med Renaultom, Nissanom in Daimlerjem. Kasneje bo na voljo tudi v modelih Captur in Mégane. Motor razveseljuje že od nizkih obratov naprej, opremljen pa je tudi s filtrom trdih delcev (FAP). TCe FAP motor bo na voljo v štirih različicah: TCe 140 FAP, TCe 140  FAP EDC, TCe 160 FAP in TCe 160 FAP EDC.

Novi Kadjar bo na voljo tudi s prenovljenimi dizelskimi motorji s sistemom selektivne katalitske redukcije (SCR), ki je trenutno najbolj učinkovita rešitev za zmanjševanje dušikovih oksidov. Novi motorji bodo nosili ime “Blue dCi”: Blue dCi 115 z ročnim in avtomatskim menjalnikom, Blue dCi 150 z najmočnejši dizelskim motorjem bo opremljen z ročnim menjalnikom v kombinaciji z dvo- ali štirikolesnim pogonom.

Write A Comment