Novi GLC, ki se je včeraj predstavil svetovni javnosti, ne skriva sodobnega, športnega videza v vsaki podrobnosti. Predstavlja najbolj dinamičen model v uspešni družini SUV iz Stuttgarta. To že na prvi pogled poudarja njegova zasnova z edinstvenimi proporci, dramatičnimi površinami, natančno oblikovanimi robovi in jasno razporejeno visokokakovostno notranjostjo. Navdušuje tudi s svojimi voznimi zmogljivostmi in učinkovitostjo. GLC je na voljo samo kot hibrid: bodisi kot priključni hibrid ali kot blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo in vgrajenim zaganjalnikom-generatorjem.
Priključni hibridi načeloma ponujajo daljši doseg, več kot 100 kilometrov (WLTP), kar naj bi bilo zanimivo predvsem tistim, ki glede na svoje vsakdanje vožnje – kot nalašč za pretežno električno vsakodnevno vožnjo. GLC je doma na katerem koli terenu: na cesti ali zunaj nje, navdušuje s svojim udobjem in okretnostjo. Novo krmiljenje zadnje preme omogoča še bolj okretno in varno vožnjo, tudi izven asfalta. Tu lahko voznik, po zagotovilih Mercedes-Benza, računa na številne funkcije, kot so standardni 4MATIC, povsem električna terenska vožnja v vtičnih modelih, terenski zaslon in “prozorni pokrov motorja”.
Podobno kot doslej je tudi novi GLC zasnovan predvsem za terensko vožnjo, pri čemer si lahko pomaga z več novimi funkcijami in sistemi. Standardna oprema vključuje terenski način vožnje in DSR (regulacija hitrosti spusta). Vtični modeli novega GLC-ja že ponujajo vozniško izkušnjo prihodnosti: popolnoma električno terensko vožnjo. To prinaša številne prednosti: ker je polni navor električnega motorja 440 Nm na voljo že od prvega obrata motorja, je njegovo moč vedno zelo enostavno nadzorovati. To omogoča zelo natančno, nadzorovano vožnjo tudi na zahtevnem terenu. Poleg tega zaradi električnega motorja
Nove dimenzije izpostavljajo še bolj dinamičen in zmogljiv videz. Z dolžino 4716 mm je 60 mm daljši in 4 mm nižji od predhodnika. Širina koloteka je spredaj povečana za 6 mm (zdaj 1627 mm), zadaj 23 mm (zdaj: 1640 mm). Večja dolžina vozila koristi medosni razdalji ter sprednjim in zadnjim previsom. Širina vozila je ostala enaka in znaša 1890 mm. Pri hitrostih, manjših od 60 km/h, se zadnja kolesa usmerjajo v nasprotni smeri od prednjih koles – pri parkiranju za do 4,5 stopinje v nasprotju s kotom sprednje osi. To je odvisno od situacije, ki tako rekoč skrajša medosno razdaljo, zaradi česar je vozilo bolj lahkotno in okretno.