Mercedes-Benz je slovenski javnosti uradno predstavil prenovljeno limuzino razreda S, ki z vsako novo generacijo predstavlja vrh inovativnosti, dizajna in tehnološkega napredka. Še do pred leti nepredstavljivo postaja danes resnično. Prenovljena limuzina razreda S se je odločno približala avtonomni vožnji. Nova generacija asistenčnih sistemov, bogatejša ponudba motorjev, vrhunsko udobje in eleganca postaja prispodoba najvišjega premijskega razreda.

 

 

Med največjimi novostmi prestižne limuzine razreda S so tehnološko novi inteligenti žarometi MULTIBEAM LED z dolgo lučjo ULTRA BEAM, ki omogočajo najboljšo osvetlitev in hitro prilagajanje luči vsem cestnim in vremenskim razmerah. Dolge luči ULTRA RANGE, v obliki treh linij, omogočajo dolžino svetlobnega snopa do 650 m, za prestiž pa poskrbi oblika žarometv s tremu linijami. Najnovejše nteligentne asistenčne sisteme dopolnjuje aktivni asistent DISTRONIC, ki deluje do hitrosti 210 km/h, prepoznava prometne znake in temu primerno prilagaja hitrost, prevzame nadzor nad volanom in celo sledi avtomobilu. Po novem je zmožen tudi prilagoditi hitrost pred zavoji, krožnimi in navadnimi križišči ter cestninskimi postajami. Novost, ki trenutno še ni na voljo v Sloveniji, je menjava voznega pasu med hitrostjo 80 in 180 km/h zgolj s smernikom. Z vidika avtonomne vožnje postavlja limuzina nove mejnike za varnost in udobje.

 

 

Nova Limuzina razreda S ima odslej tudi najmočnejši dizelski motor v zgodovini znamke Mercedes-Benz. Različica S 400 d ima vgrajen novo razvit 3,0-litrski 6-valjni vrstni dizelski motor (OM 656) z močjo 250 kW (340 KM) in 700 Nm navora, ki doseže hitrost z mesta do 100 km/h v 5,4 sekunde. Povsem na novo je bil razvit tudi bencinski 6-valjni vrstni motor (M 256) z integriranim zaganjalnikom in alternatorjem v enotni električni napravi, ki bo omogočala določene hibridne funkcije, do tega trenutka na voljo zgolj pri priključno hibridnih vozilih (funkcija Boost pri prisilnem polnjenju, rekuperacija energije in nadgrajeno delovanje sistema start-stop). Agregat bo vgrajen v limuzini S 450 (4MATIC) in S 500, serijsko bo vgrajen tudi samodejni menjalnik 9G-TRONIC.

 

 

Med druge tehnološke vrline pri določenih izvedenkah sodi funkcija MAGIC BODY CONTROL, ki v  sodelovanju s stereo kamero prične aktivno delovati z izbiro voznega programa Curve. Pri hitrosti od 25 do 150 km/h omogoča bočno prilagajanje karoserije do 2,65 stopinj in tako bistveno zmanjša vpliv centrifugalne sile na potnike, do hitrosti 140 km/h pa s pomočjo skeniranja cestišča skrbi za optimalno blaženje koles za največjo raven udobja. Nov videz volana s prenovljenimi gumbi, vključno z dvema poljema na dotik, omogočajo intuitivno uporabo obeh novih 12,3-palčnih barvnih zaslonov visoke ločljivosti, ki delujeta kot ena velika slika in sta na željo popolnoma prilagodljiva glede prikazovanja informacij. S krmiljenjem udobja ENERGIZING inteligentno kombinira dišave, barve, zvoke in masaže. Majhni impulzi vitalizirajo ali sproščajo in povečujejo vašo učinkovitost med in po vožnji. Iz vozila tako stopite blj sproščeni in polni energije. Ne smemo pa pozabiti na ambientalno osvetlitev s 64 barvami, ki jo je mogoče invidivualno določiti za dvojni zaslon, spodnji del armaturne plošče in vrata ter predel nog.

 

 

 

Celotno paleto vozil v okviru luksuznega razreda dopolnjujejo tudi vozila AMG, Maybach in priključni hibrid. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ ima povsem nov videz z velikimi zračnimi odprtinami Jet Wing, poganja ga 4,0-litrski V8 bencinski motor z močjo 450 kW (612 KM) in 900 Nm navora ter tehnologijo izklapljanja valjev, s čimer je poraba goriva bistveno manjša. Samodejni 9-stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT MCT in popolnoma prilagodljiv vsekolesni pogon 4MATIC+ pa poskrbita za nepozabno izkušnjo/vožnjo. Mercedes-Maybach ostaja paša za oči tudi s prenovo limuzine in je v ponudbi v treh različicah. Tako kot Mercedes-AMG S 65 je na voljo Mercedes-Maybach S 650, ki je opremljen z 6,0-litrskim V12 motorjem z izjemno močjo 463 kW (630 KM) in kar 1000 Nm navora. Priključni hibrid S 560 e pa bo predstavljal novo generacijo priključnih hibridov Mercedes-Benz, ki jih na evropskem tržišču lahko pričakujemo v sredini leta 2018. Doseg zgolj na električni pogon bo znašal okoli 50 kilometrov. Mercedes-Benz je trenutno eden izmed največjih ponudnikov priključnih hibridov v luksuznem segmentu. V prihodnosti bodo nosili naziv EQ Power. Vstop v razred S se začenja pri 104 tisoč evrih.