Novi Nissan Qashqai je nastal na popolnoma novi platformi Zveze CMF-C, ki omogoča usklajevanje zahtev glede oblikovanja, prostornosti, dinamike in ogljičnega odtisa. .

Kljub splošnemu povečanju togosti je karoserija lažja za 60 kg, kar prispeva k splošni učinkovitosti in okretnosti novega Qashqaija. Na voljo sta dve konfiguraciji zadnjega vzmetenja: dvokolesni pogon Qashqaia na 19-palčnih platiščih in 20-palčnimi platišči ali pogonom na vsa kolesa. Pri obeh nastavitvah vzmetenja sta zvočna izolacija in vibracije na cesti med najboljšimi lastnostmi novega Qashqaia primerljiva z vozili iz višjih segmentov. Qashqai prihaja z dvema različnima pogonoma, 1,3-litrskim bencinom z blagim hibridom, ki je na voljo z dvema izhodoma.

Blagi hibridni sistem 12V ALiS (napredni litij-ionski akumulatorski sistem), ki je na voljo na novem Qashqaiju, je cenovno ugodnejša hibridna tehnologija, ki nudi pomoč pri navoru, podaljšano ustavitev v prostem teku, hiter ponovni zagon in zaustavitev pri vožnji navzdol (samo Xtronic) z izboljšavami ekonomičnosti porabe goriva in Izhod CO2 (-4g/km). Blagi hibridni sistem ALiS dodaja skupni masi vozila le 22 kg. Pri upočasnjevanju se energija regenerira in shrani v litij-ionsko baterijo.

Šeststopenjski ročni menjalnik je del standardne naveze z motorjem. Nissan zagotavlja, da ima pozitivno delovanje, z jasno določenimi razmerji, nastavljenimi za odzivno pospeševanje v srednjih prestavah, z višjimi prestavami, optimiziranimi za tiho in učinkovito vožnjo.

Novi samodejni menjalnik Xtronic, kot pojasnjujejo pri Nissanu, je zasnovan tako, da v vsakodnevni vožnji ponuja najboljše iz obeh svetov. Po mestu z delnimi odprtinami za plin pospeševanje poteka brezhibno, medtem ko število vrtljajev motorja ostane nespremenjeno. Ko je potreben takojšen pospešek, menjalnik takoj najde optimalno razmerje in se odzove postopoma, kar daje bolj povezan občutek.

Sistem štirikolesnega pogona je bil nadgrajen z novo neposredno sklopko, ki pošilja moč na zadnja kolesa petkrat hitreje kot prejšnja generacija, ko zazna zdrs sprednjih koles. Zahvaljujoč novemu izbirniku načinov vožnje na sredinski konzoli je več interakcije z voznikom. Omogoča mu, da izbere nastavitev štirikolesnega pogona glede na pogoje s standardnimi, eko, športnimi, snežnimi in terenskimi načini. Vstopna različica 1,3 DIG-T 140 VISIA s 6-st. ročnim menjalnikom je na voljo za 23.300.