Nova generacija Peugeota 308 je na prvih evropskih trgih napovedana septembra, pri nas ga pričakujemo konec leta 2021. Po osmih letih se predstavlja temeljito prenovljen, nastal je na modularni platformi EMP2, tehnološko naprednejši, večji in širši. Po uradnih informacijah je z dolžino 4,36 m za 11 cm daljši in s širino 1,85 m za 5 cm širši. Zdaj je z višino 1,44 m za 2 cm nižji. Oblikovno se predvsem s prednjim delom zgleduje po zadnjih modelih 208 in 508 z značilnimi dnevnimi lučmi v obliki krempljev.

Tehnološki napredek predstavljajo tudi številni pomožni sistemi za vožnjo, ki so na voljo serijsko ali kot dodatna oprema, odvisno od različice. Sistem “Drive Assist 2.0” združuje funkcije prilagodljivega tempomata s funkcijo Stop & Go in sistemom za ohranjanje voznega pasu, ki omogoča polavtomatsko menjavo pasu. Če to dopuščajo pogoji lahko avtonomno prehiti vozilo pred seboj od 70 km/h do 180 km/h in prilagaja hitrost v ovinkih glede na smer krivulje prav tako do 180 km/h in priporoča optimalno hitrost glede na oznake ceste.

Peugeot pod pokrovom napoveduje širok nabor tradicionalnih termičnih motorjev in prvič priključne hibride. V bencinski ponudbi bo 3-valjni turbo motor 1.2 s 110 KM (v kombinaciji samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom) ali 130 KM (tako ročnim kot osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. V dizelski ponudbi Peugeota 308 pa le štirivaljni 1,5-litrski turbodizel s 130 KM, tako z ročnim in samodejnim menjalnikom. Ob Prihodu na trg bosta na voljo dve vtično hibridni različici z 1,6-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem s 150 ali 180 KM in elektromotorjem na sprednji osi s 110 KM. Skupna moč je 180 oz. 225 KM. Osemstopenjski samodejni menjalnik skrbi za prenos moči na sprednja kolesa, medtem ko električno enoto napaja 12,4 kWh litij-ionska baterija, ki v skladu s homologacijskim ciklom WLTP  naj bi zadostovala za doseg 60 ali 59 km.