Te dni se slovenski javnosti predstavlja karavanska izvedenka novega modela Peugeot 508, do sredine  s popolnoma enakim prednjim delom in novim nizkim zadkom v slogu izvedenk ‘shooting brake’. Novi 508 SW želi uspešno združit športno eleganco s praktičnimi rešitvami, kar pomeni obilo prostora za potnike ter velik in enostavno dostopen prtljažnik. Tudi 508 SW se ne more odreči značilno oblikovanemu voznikovemu delovnemu mestu  PEUGEOT i-Cockpit® najnovejše generacije, z majhnim premerom volanskega obroča in instrumentno ploščo nad njim.

Zasnova podvozja novega 508 SW, podobno kot pri limuzini, zagotavlja stabilno lego na cesti in učinkovit nadzor nad premiki karoserije. Skoraj tako nizek kot petvratna limuzina, meri v višino komaj 1,42 m, približno 6 centimetrov manj kot pri prejšnji generaciji, kar gre na račun boljše aerodinamike, vendar ne na račun prostora nad glavami potnikov na zadnjih sedežih. V dolžino meri 4,78 metrov (3 centimetre več kot petvratna limuzina in 5 centimetrov manj kot prejšnja generacija). Vrata so v slogu kupejev brez okvira šip. Novi žarometi Full LED svetijo z vertikalno razporejenim svetlobnim podpisom dnevnih luči na opalne diode LED in tridimenzionalne zadnje luči Full LED, ki so povzete od petvratne limuzine v obliki “levjih krempljev”. Prostornina prtljažnika je skoraj enaka kot pri predhodniku (560 litrov).

Prednja ergonomsko oblikovana in školjkasta sedeža (z oznako AGR) nudita pet programov  večtočkovne masaže. Na izbiro je pester izbor bogatih in razkošnih vrst oblazinjenja, kot na primer Alcantara® ali polno zrnasto napa usnje. Slednje je na voljo v dveh barvah: črni ali vijolično rdeči (imenovani Sellier). Ponudba motorjev nove generacije PureTech in BlueHDi je enaka kot pri limuzini, z1,6-litrskima bencinskima PureTech 180 in 225 S&S EAT8, z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom z impulzivnim pretikanjem. Ta je na voljo tudi dizelskim različicam 1,5-litrskega in dvolitrskega motorja, po katerih pričakuje Peugeot največje povpraševanje: BlueHDi 130, 160 in 180 S&S EAT8. 6-stopenjski ročni je na izbiro le prti osnovni različici BlueHDi 130 S&S. Vsi motorji odgovarjajo okoljskemu standard “Euro6.d temp. Uporabniki lahko izbirajo med štirimi linijami opreme: ACTIVE, ALLURE, GT Line in GT. Za najcenejšo dizelsko različico Peugeota 508 SW je potrebno odšteti najmanj 27.100, za bencinsko pa 29.860 EUR.