Mazda je svojo legendarno roadsterko MX-5 nadgradila z dvema posebnima izvedbama, ki poudarjata različne značaje tega priljubljenega modela. Različica Homura nagovarja ljubitelje bolj dinamične vožnje, medtem ko se Kazari osredotoča na udobje in eleganco. Obe temeljita na različici z 1,5-litrskim bencinskim motorjem s štirimi valji in močjo 131 KM.
Mazda MX-5 je bila lani deležna blage prenove zunanjosti, sodobnejšega infozabavnega sistema in uvedbe ključnih elektronskih asistenčnih sistemov. Tokrat so prenovo zaokrožili še s posebnima serijama Homura in Kazari, ki vsak na svoj način poudarjata značaj vozila.
Različica Homura, ki stane 38.650 evrov (Italija), je zasnovana za tiste, ki želijo več užitka pri vožnji skozi ovinke, tudi na dirkališču. Od drugih izvedb se loči po športnih dodatkih, kot so črna sijajna ohišja vzvratnih ogledal, športni sedeži znamke Recaro z oblazinjenjem iz Alcantare in usnja ter izrazitejšim bočnim oprijemom. Ključne izboljšave najdemo pri podvozju: serijsko so vgrajene štiribatne zavore Brembo na sprednji osi in kovani črni platišča znamke Rays. Ti kolesni elementi prispevajo k zmanjšanju nevzmetenih mas, kar pozitivno vpliva na vozne lastnosti in odzivnost.
Zaradi nizke mase vozila – le 1.003 kg v praznem stanju – je zaviranje učinkovito tudi pri intenzivnejši vožnji. Na cesti razlike v zmogljivostih v primerjavi z drugimi izvedbami niso drastične, vendar vozne lastnosti ostajajo odlične. Krmilni mehanizem je odziven, šeststopenjski ročni menjalnik pa natančen in kratek, kar ostaja ena ključnih prednosti modela. Kljub skromni prostornini motor razvije dovolj dinamike, še posebej v višjih vrtljajih, pri čemer zvočno spremljavo v kabini izboljša sistem, ki usmerja zvok sesanja zraka neposredno do potnikov.
Različica Kazari (36.150 evrov) je oblikovana z mislijo na eleganco. Odlikujejo jo sedeži in notranjost v bež usnju Nappa ter mehka streha v ujemajoči se barvi. Bež barva je značilna tudi za zgornji del notranjih oblog vrat, kar dodatno prispeva k prestižnemu občutku v kabini. Mehanski sklop je enak kot pri drugih različicah, vključuje pa tudi način DSC Track – manj invazivno različico elektronskega nadzora stabilnosti, ki je primerna za uporabo na stezi. Izkušeni vozniki lahko sistem ESP popolnoma izklopijo.
Obe posebni izvedbi prinašata bogato serijsko opremo, ki vključuje ogrevane sedeže, zvočni sistem Bose, samodejno klimatsko napravo ter sistem asistenčnih tehnologij za vožnjo na drugi stopnji delne avtomatizacije. Na voljo sta tudi v različici RF z zložljivo trdo streho.
Kljub višji ceni – Homura je za dobrih 6 tisoč evrov dražja od osnovne različice Prime-Line, Kazari pa za skoraj 4.000 evrov – ponujata ti dve različici dopolnjen paket vozne izkušnje, namenjen tako ljubiteljem športne dinamike kot tistim, ki stavijo na udobje in estetiko.