Seat je danes uradno predstavil novi Taracco, ob Ateci in Aroni tretji španski SUV, ki so ga oblikovali in razvili v Barceloni, izdelovali pa ga bodo v volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu. To bo prvič po približno 20 letih, da bodo tu ponovno izdelovali model druge koncernske znamke in sicer na proizvodni liniji vzporedno s Volkswagnovima modeloma Tiguan in Touran. Seat izkorišča tudi druge koncernske sinergije, poleg motorjev uporablja tudi proizvodno platformo MQB.

Tarraco je prvi SEAT-ov model, za katerega so ime izbrali z ljudskim glasovanjem, obenem pa že štirinajsto špansko geografsko ime, uporabljeno za poimenovanje kakšnega SEAT-ovega modela. 36 let je že minilo, odkar je leta 1982 prvi SEAT-ov model dobil ime po španskem mestu Ronda. Od takrat so še 12 modelov poimenovali s krajevnimi imeni iz španske geografske zakladnice: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea ter zadnja dva, Ateca in Arona.

Novi SEAT Tarraco je trenutno največji španski SUV. V dolžino meri 4,735 m, v širino 1,84 m in v višino 1,65 m. Sprejme lahko do 7 potnikov. Oblikovan, zasnovan in izdelan je po najsodobnejših oblikovnih in tehnoloških standardih sodobnih športnih terencev. Izpostavimo danes samo tri. Prepoznavanje prometnih znakov. Navigacija. Avtomatsko uravnavanje razdalje. Sistem za nadzor okolice Front Assist in asistenca za ohranjanje smeri na voznem pasu. Vse informacije na osebno prilagodljivem 10,25-palčnem zaslonu TFT. Neposredno pred očmi voznika..

Tik pred morebitno nesrečo asistenca Pre-Crash zategne varnostne pasove in zapre okna. Pri prevračanju vozila asistenca Rollover aktivira vse potrebne sisteme, denimo sistem eCall. Če kolesar nenadoma zapelje pred vozilo ali vozilo pred vami iznenada zavre, se novi SEAT Tarraco zahvaljujoč asistenci za nadzor prometa odzove s samodejnim zaviranjem.

Vsi pogonski agregati so zasnovani prav za največji španski SUV, opremljeni s sistemom direktnega vbrizgavanja, turbopolnilnikom in tehnologijo start-stop, z razponom moči od 110 kW/150 KM do 140 kW/190 KM. Gre za dva bencinska: 1,5-litrski štirivaljni TSI 110 kW/150 KM v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji par koles ter 2,0-litrski TSI 140 kW/190 KM. Oba dvolitrska dizelska TDI motorja z močjo 110 kW/150 KM in 140 kW/190 KM bo moč izbirati s prednjim pogonom in 6-stopenjskim menjalnikom ali s štirikolesnim 4Drive in 7-stopenjskim DSG.

Z različnimi voznimi profili si odzivnost motorja in prestavljanje (pri avtomatskem DSG-menjalniku) prilagodite slogu vožnje: Komfort, Eco, Sport in Individual ter dodatno vozna profila Off-Road in Snow s štirikolesnim pogonom 4Drive. Vstopni Taracco 1,5 Eco TSI EVO se cenovno začenja z 28.065 evrov, dvolitrska dizelska različica je na voljo za 30.065 evrov, oba z začetnim paketom Style, v bogatejšem Excellence pa je že mogoče izbirat v bogatejši ponudbi motorjev, menjalnikov, pogona in opreme.