Nepričakovano se je danes ob ‘šestici’ predstavila pri nas tudi Mazda CX-3 drugi najbolje prodajan Mazdin model v Evropi.Od prihoda na trg leta 2015 se predstavlja kot oblikovno nov koncept crossoverja oziroma športnega terenca, ki dinamičnemu videzu privlačnih linij prilagaja tudi tehnično vsebino. Predvsem stavi na učinkovite motorje, vodljivost, izbiro prednjega ali štirikolesnega pogona in ročnega ali samodejnega menjalnika.

Z letnikom 2018 prihaja v več pogledih dokaj diskretno oblikovno in vsebinsko osvežena. Največja novost je popolnoma novi 1,8-litrski dizelski SKYACTIV motor, prvič vgrajen v Mazdo CX-3. Pri nas bo na voljo predvidoma čez mesec in pol. Napoveduje učinkovitejšo odzivnost in nižje emisijske vrednosti. (4.4-5.2 l/100 km; CO2: 114-137 g/km). Ob novem dizelskem sta na izbiro še dva bencinska 2,0-litrska motorja, ki prihajata iz večje Mazde CX-5, z optimalnejšim izkoristkom navora v celotnem režimu delovanja in znižano porabo goriva. Uradno od 6,1-7.0 l/100 km/h in od 140-160 g/km emisijami CO2 140. Vsi trije motorji so usklajeni z novim standardom Euro 6d-TEMP.

Svež zunanji dizajn vključuje prenovljeno masko motorja, LED zadnje luči, nov dizajn lahkih platišč, premierno pa se predstavlja v tradicionalni rdeči barvi Soul Red Crystal. V posebni različici Mazde CX-3 bo tudi temno rdeče usnjeno oblazinjenje Napa in 18-palčna lahka platišča v sivi kovinski barvi. Občutno je spremenjena tudi ponudba varnostne opreme, s prenovljeno različico Advance City Brake Support, ki ponoči zaznava tudi pešce. Ob ostalih sistemih, kot Mazda Radar Cruise Control s funkcijo Stop&Go in s samodejno nastavitvijo sredinskega ogledala, zagotavlja višjo raven, nad različnimi voznimi razmerami. Najmanjši crossover CX-3 je z vstopno bencinsko različico in paketom Emotion na voljo že za 16.090, vstopna dizelska z novim 1,8-litrskim motorjem CD115 Challenge, napovedana čez dober mesec pa 19.790 evrov.