S prihodom tretje generacije Panamere sta napovedana dva izjemna modela: najzmogljivejša Turbo S E-Hybrid in športna različica GTS, ki bosta na trgu jeseni 2024.

Nova Panamera Turbo S E-Hybrid se ponaša s prenovljenim priključno-hibridnim pogonskim sklopom, ki je najmočnejši doslej. Z impresivno močjo 782 KM jo poganja twin-turbo V8 motor z 600 KM, združen z elektromotorjem, ki proizvede dodatnih 190 KM. Elektromotor je vgrajen v ohišje osemstopenjskega samodejnega menjalnika, poganja pa ga 25,9 kWh litij-ionska baterija, ki omogoča doseg do 88 km v mestni vožnji (uradni podatki).

V primerjavi s prejšnjim modelom je skupna moč povečana za 102 KM, navor pa za 150 Nm, kar zdaj dosega 1.000 Nm. Pospešek od 0 do 100 km/h traja le 2,9 sekunde, najvišja hitrost pa je 325 km/h. Zmogljivost podpirajo 21-palčna platišča in pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2 (275/35 ZR21 spredaj in 325/30 ZR21 zadaj), zadnja krmilna os, elektronsko krmiljeno vzmetenje Porsche Active Ride, zavorni sistem s karbonsko-keramičnimi diski ter Aerokit, ki vključuje lamelne odprtine za dovod zraka, stranske letve in karbonski zadnji difuzor.

Ta zmogljiv paket je omogočil Panameri, da je postavila nov rekord na dirkališču Nürburgring, kjer je dosegla čas 7:24,17 minute, kar je 5,64 sekunde hitreje od prejšnjega modela. Panamera je tako trenutno najhitrejša luksuzna limuzina na trgu.

Porsche Panamera GTS, kar pomeni Gran Turismo Sport, združuje udobje vožnje, športnost in zmogljivost. Opremljena je s twin-turbo V8 motorjem z 500 KM, kar je 20 KM več kot prejšnji model, omogoča pa pospešek od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde in največjo hitrost 302 km/h. Športni izpušni sistem, del standardne opreme, zagotavlja privlačen zvok motorja.

Podvozje GTS je zasnovano za stabilnost in udobje, vključuje pa športno nastavitev dvoprekatnega zračnega vzmetenja z dvema ventiloma (serijsko), za 10 milimetrov znižano karoserijo, ojačane stabilizatorje ter elektronsko krmiljen samozaporni diferencial PTV Plus, ki zagotavlja optimalno porazdelitev navora med kolesi.