S prvimi uradnimi predstavitvenimi krogi na poligonu je Porsche premierno predstavil svoj prvi popolnoma električni športni model Taycan. S kitajskega Porsche Experience Centra (PEC) v Šanghaju se bo za zdaj še zamaskirani prototip Taycana v prihodnjih treh tednih predstavil, poleg Kitajske, še v Veliki Britaniji in ZDA, za Porsche najpomembnejših svetovnih trgih.

Porsche se posamezni državi gostiteljici poklanja z grafiko folije na strehi vozila – v Šanghaju je prototip krasila grafika zmaja. Za volanom je bil Li Čao, voznik s pokala Porsche Carrera Cup Asia.

Najvišja hitrost Taycana je več kot 250 km/h. Od 0 do 100 km/h pospeši v bistveno manj kot 3,5 sekunde, 200 km/h doseže v manj kot 12 sekundah. Svoj potencial bo Taycan dokazoval tudi na drugih postojankah Porschejeve trojne predstavitvene vožnje: na gorski preizkušnji v okviru prireditve Festival of Speed v britanskem Goodwoodu (od 4. do 7. julija 2019) in nato še na finalu sezone prvenstva ABB FIA Formula E od 13. do 14. julija 2019 v New Yorku. Tudi tam bosta za volan sedla priznana dirkača – Mark Webber in Neel Jani.

Pred svetovno premiero septembra letos bo imel Taycan za seboj imel že okoli šest milijonov preizkusnih kilometrov. Seveda morajo električna vozila pri Porscheju prestati isti zahtevni program testiranja kot športni avtomobili z motorjem z notranjim zgorevanjem. Ta poleg testiranja izjemne zmogljivosti vedno vključuje tudi testiranje uporabnosti vozila za vsakodnevne vožnje pod vsemi klimatskimi pogoji. Pri modelih z baterijskim pogonom so dodane še posebej zahtevne discipline, kot je polnjenje baterije ali temperiranje pogonskega sklopa in notranjosti pod ekstremnimi pogoji.