Danes ponoči je Hyundai premierno predstavil povsem novi model IONIQ 5. Popolnoma električni CUV, je eno najbolj prodornih vozil v zgodovini Hyundaija in prvi model posebne serije električnih vozil. Novi križanec z dolžino 4,64 m, širino 1,89 m in višino 1,61 m ter medosno razdaljo 3, 00 m, je prvi predstavnik nove generacije električnih modelov te korejske znamke, ki nastaja na novi platformi zasnovani v ta namen, z baterijami v dnu vozila. Tako ne omejujejo ne potniški ne prtljažni prostor. Nov, izviren oblikovalski jezik odločnih in čistih linij ohranja prepoznavnost znamke. Prednje maske z rešetko ni več, ker pod pokrovom ni več klasičnega motorja. Ravna površina skriva senzorje in radarje sistemov za pomoč pri vožnji. Zanimiv je tudi naklon 45 ° tretjega stebra strehe, kljuke vrat, ki se pri zaklepanju poravnajo z vrati, 20-palčna lahka platišča in parametrične LED luči (s številnimi svetlečimi točkami z učinkom slikovnih pik), tako spredaj kot zadaj.

Novi IONIQ 5 je na voljo v dveh različicah, z dvema stopnjama moči: pogon na zadnji kolesi (motor je tudi zadaj) ali 4×4 z dodatnim električnim agregatom spredaj. V prvem primeru je moč 170 KM ali 218 KM z največjim navorom 350 Nm. V različicah s štirikolesnim pogonom ima dodatni motor moč 72 KM ali 95 KM, kar pri močnejši različici omogoča skupnih 300 KM in največji navor 605 Nm. Vsem je največja hitrost elektronsko omejena na 185 km/h. Akumulatorji, 58 kWh ali 72,6 kWh za močnejše različice jamčijo izjemno hitro polnjenje (baterije sprejmejo do 220 kW). Po uradnih virih se baterije obnovijo do 100 km dosega v manj kot 5 minutah. Ioniq 5 lahko polni tudi baterije e-koles ali električnih skuterjev, zahvaljujoč dvosmerni polnilni tehnologiji Vehicle to Load (V2L), ki zagotavlja 110 ali 220 V napajalni sistem z dvema vtičnicama, eno v pilotski kabini in eno zunaj. Za izboljšanje učinkovitosti sistema je avtomobil opremljen s streho iz sončnih celic, ki omogoča dodatno polnjenje baterij. Osnovna različica z baterijo moči 72,6 kWh ima z enim polnjenjem doseg do 470/480 km.

Omeniti velja še dvojni prtljažni prostor Hyundaia Ioniq 5, spredaj s prostornino (57 litrov) in zadaj od osnovnih 531 litrov do največ 1600 litrov z zlaganjem zadnje klopi. Obsežna varnostna oprema vključuje med ostalim sedem zračnih blazin (z osrednjo med obema sprednjima sedežema), prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in ohranjanje voznega pasu, samodejno zaviranje v sili, tudi pri vzvratni vožnji s parkirišča veliko, kamere 360 stopinjah. In prvič v Hyundaiju je na voljo head-up zaslon »razširjene resničnosti«, ki lahko vetrobransko steklo spremeni v zaslon. Na trgu naj bi bil predvidoma septembra letos.