Ford predstavlja v Sloveniji oblikovno in vsebinsko prenovljenega Mondea hibrid, ki je prvič na voljo s hibridnim pogonom tudi v karavanski izvedbi. Poleg novih, svežih, zunanjih in notranjih linij, želi prepričati tudi z izpopolnjenimi pogonskimi sklopi. V ponudbi je poleg hibridnega motorja na osnovi 2,0-litrskega bencinskega agregata 138 kW (187 KM) z  brezstopenjskim samodejnim menjalnikom tudi napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue 110 kW/150 KM ali 140 kW/190 KM s 6-stopenjskim ročnim in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Voznik ga upravlja z elegantnim in ergonomskim vrtljivim izbirnim gumbom. Začetek ponudbe predstavlja 1.5-litrski EcoBoost 121 kW (165 KM), z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom in sistemom Start/Stop, z vstopno ceno 22.390 EUR.

Hibridni pogonski sklop razvije 187 KM in združuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator, litij-ionsko akumulatorsko baterijo z 1,4 kWh in pri Fordu razvit samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči, ki deluje kot brezstopenjski samodejni menjalnik.

Za polnjenje akumulatorske baterije tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena, in tako prispeva k predvidenim izpustom CO2 od 96 g/km in porabi goriva od 4,2 l/100 km pri štirivratni izvedbi oziroma izpustom CO2 od 101 g/km in porabi goriva od 4,4 l/100 km pri karavanu.

Paleto tehnologij za pomoč vozniku dopolnjuje Aktivni tempomat, nadgrajen s funkcijo za ustavljanje in speljevanje Stop & Go in prav tako inteligentni omejevalnik hitrosti, ki omogoča preprostejšo vožnjo po avtocestah in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. V kombinaciji s prednostmi bencinskega motorja z nizkimi izpusti CO2 bo Hybrid po pričakovanjih predstavljal do 50 odstotkov prodaje,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Obenem uvajamo povsem nov dizelski pogonski sklop s tehnologijo selektivne katalitske redukcije (SCR), ki bo izpolnjeval in presegal zahteve najnovejšega emisijskega standarda Euro 6d Temp, na voljo pa bo tudi s povsem novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.” Dodaja de Waard.

Od leta 2015, s prihodom četrte generacije tega modela, je Ford v Evropi prodal več kot 250.000 Mondeov, ki jih izdelujejo v najsodobnejši tovarni v španski Valencii.