Novi PEUGEOT 508 se odkriva popolnoma spremenjen z bolj kompaktno in nižjo zgradbo, prenovljenim dizajnom zunanjosti, ostrejših in bolj napetih linij ter sodobno, že na pogled bogato notranjostjo. V ospredju je najnovejša interpretacija značilnega voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit. Peugeot z novim 508 obljublja zgledno lego na cesti, prenovljene motorje, številne tehnologije in  generacijski preskok na področju kakovosti. Oblikovalci novega PEUGEOTA 508 so si zastavili povsem jasne ambicije: prehod s klasične štirivratne karoserije s pokrovom prtljažnika na zgradbo petvratne limuzine/kupeja tipa fastback z dolžino meri 4,75 m.

Neprekinjene steklene površine razkrivajo vrata brez okvirja, zadnji del pa izvirna neopazna prtljažna vrata elegantnega videza, nadvse priročna in nudijo optimalen dostop do prtljažnega prostora s skupno prostornino 487 litrov. Nova interpretacija voznikovega delovnega mesta i-Cockpit še vedno pomeni kompakten volan, velik 10-palčni HD zaslon na dotik in instrumentno ploščo v višini oči z 12,3palčnim digitalnim prikazovalnikom visoke ločljivosti. Instrumentna plošča ponuja veliko izbiro individualnih in drugih nastavitev prikaza.

Konstrukcijska osnova EMP2 je trenutno med najboljšimi, so prepričani pri Peugeotu, saj nudi izjemne vozne lastnosti in hkrati omogoča zmanjšanje mase, v povprečju 70 kg manj glede na prejšnjo generacijo, kar je v prid nižji porabi goriva, pasivni varnosti in boljšim zmogljivostim. Nastavitve načina lege na cesti, prilagojene vsakemu tipu motorja posebej, zagotavlja najboljšo raven vertikalnega udobja in blaženja nepravilnosti na cestišču. Novost predstavlja tudi moderni 8-stopenjski samodejni menjalnik EAT8 z električnim in impulzivnim pretikanjem. Voznikov sedež in sovoznikov od ravni opreme Allure Business dalje se predstavlja z  oznako AGR (Aktion für Gesunder Rücken) ‘pobuda za zdravje hrbta’, s katero je bila nagrajena tako njegova ergonomska oblika, pester nabor nastavitev, nastavitev dolžine in naklona sedeža.

Novi PEUGEOT 508 prinaša tudi novo generacijo motorjev PureTech in BlueHDi (s tehnologijo SCR pri vseh različicah) z emisijskim standardom Euro 6.c. Med bencinskimi pogonskimi sklopi sta na voljo dva nova motorja (odvisno od države), zasnovana na osnovi motorja 1.6L PureTech 180 S&S EAT8 in PureTech 225 S&S EAT8 (izključno za izvedenko GT). V kombinaciji s športnim načinom krmiljenega vzmetenja ta motor zagotavlja živahno delovanje in visoko odzivnost ter je vreden oznake GT.

Med dizelskimi pogonskimi sklopi so na voljo štirje motorji (odvisno od države), zasnovani na osnovi motorjev 1.5L in 2,0L BlueHDi s 130 S&S BVM6 kot osnovni model izbora in edini v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom; BlueHDi 130 S&S EAT8; BlueHDi 160 S&S EAT8; BlueHDi 180 S&S EAT8