»Da, ima ročni menjalnik! Jokohama.« To je bilo prvo zagotovilo Nissanovih odgovornih v Jokohami ob včerajšnjem globalnem razkritju nove generacije pod športno oznako črke Z. Prototip ima povsem na novo oblikovano zunanjost in notranjost, poganja ga 6-valjni turbo motor, za prenos moči pa skrbi ročni menjalnik. Nissan Z Proto izkazuje polno spoštovanje 50 letom tradicije modelov Z. Hkrati pa gre za povsem moderen športni avtomobil. V svetlo rumeni biserni barvi s črno streho se zgleduje po priljubljeni barvni shemi tako prve generacije modela Z (S30) kot tudi kasnejšega 300ZX (Z32). Da se zgleduje po Datsunu 240 Z, enem najpopularnejšem športnem kupeju sedemdesetih, ne samo v ZDA, ni moč prezreti.

Vpadljivo cestno držo prototipa Z Proto poudarjajo19-palčna lita platišča in dve izpušni cevi. Notranjost je zasnovana v duhu moderne tehnologije s pridihom klasike. Ekipa oblikovalcev notranjosti se je za nasvet obrnila na legendarne poklicne dirkače, da so za Z Proto zasnovali  potniški prostor športnega avtomobila, tako za cesto kot za dirkališče, kar je opazno že po merilnikih. Vse poglavitne podatke prikazuje 31- centimetrski (12,3-palčni) digitalni prikazovalnik merilnikov. Podatki so urejeni tako, da jih voznik zazna v trenutku, kot na primer rdečo oznako za prestavljanje na položaju 12. ure.

Viri izpostavljajo tudi nov, debel volanski obroč, ki vozniku ponuja stikala za hiter dostop, okrasni elementi rumene barve so razporejeni po vsem prostoru, vključno z okrasnimi šivi na armaturni plošči. Sedeža imata posebne rumene poudarke in na sredini večplastni črti z gradacijo za občutek globine. Pod dolgim pokrovom je izboljšani motor V6 z dvojnim turbo polnilnikom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Ker gre za prototip, je finalni razvoj  usmerjen v sinhronizacijo moči in vodljivost, ki sta bili značilni za modele Z vseh minulih 50 let, z namenom ustvariti vznemirljiv športni avtomobil. Ali bo Nissan ponovno obudil tudi znamko Datsun, ki jo je ukinil leta 1986, kot mnogi namigujejo? BL/NISSAN/