Gre za zadnji izdelani Chiron v poklon elegantnim oblikam modela Type 46 iz leta 1929. Poganja ga enak W16 s 1500 KM, enako kot različico Pur Sport. Prodan bo na dražbi kanadske hiše RM Sotheby´s 1.februarja prihodnje leto. Ne glede na milijone za vsak primerek, je vseh doslej 500 dragocenih  primerkov že razprodanih. Ker pa je bilo povpraševanje večje od ponudbe, obstaja tako še majhno upanje za tiste, ki jim ni uspelo ta sanjski avto pripeljati v lastno garažo.

Zadnji, edinstven primerek Bugattija Chiron je opremljen z enakim, po prostornini ogromnim motorjem W16 s 1500 KM kot različica Pur Sport, a manj “grob” pri običajni cestni vožnji, bo 1. februarja premagan v vseh -razprodaja terena, dražba organizirana s podporo kanadske dražbene hiše RM Sotheby’s (del izkupička bo podarjen v dobrodelne namene). Novi dragulj, ki so ga pretežno ročno izdelali obrtniki ateljeja Molsheim, se imenuje Bugatti Chiron Profilée in predstavlja labodji spev modela, ki je leta 2016 zamenjal Veyrona v ponudbi francoskega proizvajalca.

Bugatti Chiron Profilée v posebni, popolnoma novem barvnem odtenku Argent Atlantique, se od “običajnih” Chironov razlikuje po nekaterih podrobnostih. Najpomembnejšo poudarja v imenu z oznako Profilée (profilirano, iz francoščine), kar pomeni novo fiksno čakalno vrsto.

Navdahnjen z modelom Bugatti Type 46 iz leta 1929, eno najelegantnejših kreacij, ki jih je podpisal Jean Bugatti, je oblikovan tako, da upošteva aerodinamične in termodinamične funkcije. V primerjavi z različico Pur Sport, kjer je osnovna nastavitev namenjena predvsem izboljšanju obnašanja avtomobila pri visokih hitrostih, zlasti na stezi, so spremembe tudi “pod kožo”. Bugatti Chiron Profilée, na primer, ponuja 10 % trše vzmetenje in za 50 % povečan negativni previs za boljši oprijem zadnjega kolesa pri zavijanju.

Zmogljivosti, ki jih napoveduje proizvajalec, so skoraj neverjetne: od 0 do 100 km/h pospeši v 2,3 sekunde, od 0 do 200 v 5,5 sekunde in najvišja hitrost 380 km/h (30 več kot Pur Sport). Ekskluziven je tudi potniški prostor, kjer zmagujejo karbon, aluminij in visokokakovostno  usnje, ki pokriva sedeže, armaturno ploščo, vratne plošče in osrednjo konzolo. Gre za posebno usnje s specifično izdelavo, ki je zahtevala ročno tkanje več kot 2500 trakov usnja.