Ferrari Testarossa je brez dvoma ena največjih ikon superšportnih avtomobilov iz Maranella. Njegov nezgrešljivi dizajn in mogočnih 12 valjev v obliki črke V sta mu v 80. in 90. letih zagotovila nesmrtnost. Od legendarnega Koenig Specials s tisoč konji, do edinstvenih kabrioletskih različic Straman in Pininfarina, se je Testarossa skozi leta pojavljal v številnih ekskluzivnih preobrazbah. A nobena od njih ni bila tako drzna in radikalna kot mojstrovina francoskega oblikovalca Alexandra Dantona – šestkolesni Ferrari, ki je brezkompromisno preoblikoval DNK tega klasičnega modela.

Ferrari Testarossa, kakršnega še ni bilo

Danton, znan po svojih ekstremnih predelavah prestižnih vozil, je svoj vizionarski projekt razkril v Teksasu, v sloviti delavnici Gas Monkey Garage. Richard Rawlings, zvezda avtomobilskega sveta in TV-oddaje Fast N’ Loud, je gostil to izjemno stvaritev, ki je pri avtomobilskih entuziastih sprožila val občudovanja in polemik.

Testarossa v Dantonovi interpretaciji ni več le klasičen Ferrari – postala je brutalno agresivna in futuristična umetnina na štirih… oziroma šestih kolesih. Karoserija je doživela popolno preobrazbo: razširjeni blatniki, spremenjen prednji odbijač in dodatne odprtine za zrak ji dajejo še bolj napadalno držo. Izskočni žarometi, značilni za prvotni model, so zamenjani z aerodinamičnimi pokrovi, ki poudarjajo ostre linije.

 

Druga zadnja os: Radikalna preobrazba silhuete

Najbolj presenetljiva značilnost je zagotovo dodatna zadnja os, ki korenito spreminja proporce Testarosse. Tradicionalni zadnji blatniki so izginili, kolesa pa so zdaj popolnoma izpostavljena, kar ustvarja surov, industrijski videz. Horizontalne letvice na zadnjem delu, ikonični element originalnega modela, so bile preoblikovane, da sprejmejo novo postavitev izpušnih cevi, kar dodatno poudarja agresivno estetiko avtomobila.

Pogum ali herezija?

Dantonova šestkolesna Testarossa je razdelila avtomobilski svet. Nekateri občudujejo drznost in inovativnost tega edinstvenega projekta, ki klasično lepoto združuje z nepredstavljivo brutalnostjo. Drugi, še posebej Ferrarijevi puristi, to predelavo vidijo kot nespoštljiv poseg v popolnost dizajna in inženiringa enega najbolj ikoničnih športnih avtomobilov vseh časov.

Ne glede na to, na kateri strani ste, eno je jasno – takšen Ferrari Testarossa še nikoli ni obstajal.