Prva avtomobilska novost leta pri nas je novi Captur. Popolnoma nov, toda še vedno Captur. Tako je Renault predstavil svoj globalni model kompaktnega športnega terenca, pionirja tega segmenta. Ob prihodu na trg leta 2013 se je Captur meril le s sorodnim modelom Juke, danes šteje Renault kar 23 ostrih, brezkompromisnih tekmecev v tem razredu. Po sedmih letih ga najdemo v 90 državah sveta, kjer je bilo doslej prodanih 1,5 milijona primerkov. Najbolje prodajan model je ne samo v Franciji temveč tudi v Evropi. Izdelujejo ga v španskem Valladolidu, kitajskem Wuhanu in brazilski Corritibi.

Novi Captur je oblikovno temeljito prenovljen, a še vedno nezmotljivo prepoznaven, tudi v notranjosti. Tako kot novi Clio ima po novem tudi Captur digitalno instrumentno ploščo z barvnim zaslonom velikosti od 7 do 10,2 palca. V največji obliki vključuje tudi prikaz navigacije GPS. Prostor za prtljago je povečan na več kot 536 litrov, ob tem pa ponuja še za 27 litrov raznih odlagalnih mest. Prostornino prtljažnika je možno povečati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov in odstranljivim dnom dolžine največ 1,57 metra, kar je za 11 centimetrov več kot pri prejšnji generaciji. Vse različice imajo stoodstotne LED luči že od vstopne opreme. Zadnje luči novega Capturja ohranjajo značilen svetlobni pečat v obliki dveh narobe obrnjenih črk C. Z dolžino 4,23 metra je daljši  za 11 cm, za 2 cm je večja tudi medosna razdalja. Odvisno od različice je opremljen z 18-palčnimi platišči.

Novi Captur ima v ponudbi dva 1,5-litrska dizelska motorja Blue dCi 95 KM in 240 Nm navora s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter 115 KM in 260 Nm navora s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in prestavljanjem ob volanu. Novi Captur je drugi Renaultov model po novem Cliu, ki je opremljen z bencinskim  trivaljnikom 1,0 TCe s turbo polnilnikom 100 KM. Zmogljivejši, nedavno uvedeni motor 1,3 TCe FAP ima 130 KM kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC.

Najzmogljivejši 1,3 TCe FAP ima 155 KM in sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Prestavni lopatici ob volanu in izbira načina Sport v sistemu MULTI-SENSE . Značilna »lebdeča« armaturna plošča je v kombinaciji le z samodejnim menjalnikom. Zahtevni lahko izbirajo med 90 različnimi kombinacijami zunanjosti, večinoma dvobarvni, 19 kombinacijami notranjosti in 8 barvnimi osvetlitvami notranjosti. Napredni pomožni sistemi za vožnjo (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems) so v novem Capturju, so razvrščeni v tri skupine: Vožnja, Parkiranje in Varnost. Skupaj tvorijo sistem Renault EASY DRIVE, čigar funkcije so enostavno nastavljive preko zaslona na dotik multimedijske naprave Renault EASY LINK. Captur bo letos bogatejši tudi za priključni hibrid pogonskim, ki so ga poimenovali E-TECH Plug-in. Captur najdemo v cenovnem razredu že od 13.990 EUR. BL/Renault/