Avtomobilska industrija se danes intenzivno prilagaja izzivom podnebnih sprememb in omejenih virov. Renault z modelom Emblème nadaljuje raziskovalno pot, začeto s konceptnim vozilom Scenic Vision leta 2022, ter razkriva svojo vizijo družinskega avtomobila prihodnosti – prostornega, udobnega in tehnološko naprednega, ki hkrati premika meje razogljičenja.
Model Emblème je razvil Renaultov oddelek Ampere kot demonstracijsko vozilo, ki pooseblja celosten pristop k trajnostni mobilnosti. V primerjavi z referenčnim modelom iz leta 2019 vozilo izpusti kar 90 odstotkov manj toplogrednih plinov čez celoten življenjski cikel – od proizvodnje in uporabe do razgradnje. Vsaka tehnična, tehnološka in oblikovna odločitev je bila sprejeta z mislijo na zmanjšanje okoljskega vpliva in doseganje dolgoročne okoljske vzdržnosti.
Pristop temelji na premišljenem upravljanju vseh faz življenjske poti avtomobila. Že pri izbiri surovin in zasnovi je v ospredju recikliranost in možnost ponovne uporabe. Skoraj polovica uporabljenih materialov je recikliranih, večina komponent pa je po zaključeni življenjski dobi primerna za reciklažo. S sodelovanjem oblikovalcev in inženirjev je Renault dosegel tudi izjemno aerodinamično učinkovitost, kar bistveno pripomore k manjši porabi energije in posledično nižjim emisijam. Rezultat je eleganten, 4,8 metra dolg shooting brake, ki združuje estetiko, napredno tehnologijo in trajnostno naravnanost.
Tudi notranjost je usmerjena v prihodnost. Oblikovana je sodobno in vizualno poetično, z izrazito minimalističnim pristopom. Osrednji element je panoramski digitalni zaslon openR, ki se razteza čez celotno armaturno ploščo in omogoča intuitivno upravljanje z večino funkcij vozila.
Pogonski sklop Emblèma združuje električno in vodikovo energijo. Nameščen je pod zadnjim delom vozila in omogoča brezogljična potovanja tako na kratkih kot tudi daljših razdaljah. Ta kombinacija je zasnovana z mislijo na prihodnost mobilnosti, ki bo čim manj obremenjevala okolje, hkrati pa ostajala praktična in učinkovita.
Skupina Renault se z Emblèmom jasno pozicionira kot pomemben akter v razvoju nizkoogljične mobilnosti. Po podpisu Pariškega sporazuma leta 2015 je podjetje oblikovalo strategijo, usmerjeno v zmanjševanje izpustov toplogrednih plinov in prispevanje k omejitvi globalnega segrevanja. Cilj je doseči ogljično nevtralnost po vsem svetu do leta 2050, v Evropi pa že desetletje prej. Ključno vlogo pri tem ima prav Ampere – nova Renaultova družba, namenjena razvoju inteligentnih električnih vozil. Emblème predstavlja srčiko te preobrazbe.