Mégane z novo generacijo nadaljuje uspešno zgodbo predhodnih. Od leta 1995 je bilo v več kot štirih različnih generacijah prodanih 7 milijonov primerkov po vsem svetu. Novi Mégane se predstavlja s prenovljeno notranjostjo in posodobljenim dizajnom armaturne plošče. V ospredju sta 9,3-palčni multimedijski zaslon in 10,2-palčni zaslon instrumentne plošče sistema Easy Link z enostavnejšim upravljanjem preko pametnega telefona.

Za večjo varnost in udobje so na voljo novi pomožni sistemi, ki omogočajo pomoč na avtocesti in prometu ter drugi nivo avtonomne vožnje. Oblikovno svežino značilnih linij poudarjajo novi žarometi Pure Vision LED, ki med ostalim jamčijo boljšo vidljivost.

Renault je eden od pionirjev električne mobilnosti, zato je v novi generaciji tudi različica MEGANE E-TECH s priključnim hibridom 160 KM, ki se napaja tudi z rekuperacijo energije po vzoru pridobljenih izkušenj iz Formule1.

Plug-in tehnologijo E-TECH je razvil Renault Engineering na osnovi več kot 150 patentov. Priključna tehnologija uporablja komponente, zasnovane v zavezništvu, na novem 1,6-litrskem 4-valjnem bencinskem motorju nove generacije z dvema elektromotorjema in menjalniku brez sklopke, z odličnim izkoristkom in komaj opaznim prestavljanjem. Z baterijo 9,8 kWh lahko samo na elektriko prevozi 65 kilometrov do hitrosti 135 km/h.

Prenovljeni Mégane R.S. z 1,8-litrskim turbo motorjem Zveze Renault Nissan, z neposrednim vbrizgom goriva zmore 220 kW/300 KM in najvišji navor 420 Nm. Enak motor je vgrajen tudi v Alpine A110. S samodejnim menjalnikom EDC in štirikolesnim krmiljenjem Sport 4CONTROL Ponuja maksimalno okretnost v tesnih vogalih in stabilnost na hitrih ovinkih. Nov R.S. Monitor prikazuje tudi številne parametre vozila v realnem času. BL/Renault/