Luca de Meo, prvi mož Renaulta, je včeraj s svojo ekipo predstavil pogled na znamko, kot vodilno na področju energijskega prehoda, z najsodobnejšimi tehnologijami in storitvami na osnovi  trajnostnega in odgovornega modela. To zajema strategija imenovana »Novi val« oziroma »Nouvelle Vague«, ki napoveduje preobrazbo v znamko tehnologij, storitev in čiste energije ter bolj povezljive in trajnostne rešitve mobilnosti. V letu 2021 se bo Renault bolj kot kdajkoli odzival na pričakovanja po odgovorni, razogljičeni, varni in prilagodljivi mobilnosti, ki bo skladna s potrebami uporabnikov.

Po predstavitvi industrijskega načrta Renaulution, posvečenega celotni  skupini, se zdaj Luca de Meo (na sliki zgoraj) in njegova ekipa spet posebej pogovarjata o novem logotipu, ki bo postopoma uveden do leta 2024. Sestavljen bo iz linij, ki se prepletajo. Rojeva se »Software République«, študijsko središče, v katerem bo 2000 inženirjev preučevalo nove rešitve za trajnostno in skupno mobilnost v mestih, medtem ko se bo zgodovinska tovarna v Flinsu temeljito preoblikovala v Renault Re-Factory, točka za recikliranje in ‘posodabljanje rabljenih vozil (do 120.000 na leto, vključno z električnimi). Skoraj 80 odstotkov recikliranih strateških snovi bo ponovno uporabljenih za izdelavo novih akumulatorjev. Do leta 2030 naj bi Renault med proizvajalci dosegel največji delež recikliranih delov v novih vozilih na svetu.

Renault svojo ponudbo usmerja v višje, donosnejše segmente: do leta 2025 bo predstavil sedem modelov segmentov C in D, ki bodo prav vsi elektrificirani. Megane Conquest je prvi glasnik te ofenzive. Zelo kmalu bo prišel novi Megane E-TECH Electric, ki bo predstavljal prihodnji rod povezljivih in povsem električno gnanih vozil. Ne nazadnje bo hibridna tehnologija E-TECH deležna stalnega razvoja, da bo prihodnjim vozilom segmentov C in D zagotavljala kar največjo učinkovitost in užitke v vožnji. V letu 2022 bo tudi Novi Kangoo na voljo v povsem električno gnani različici E-TECH.Višji segmenti, še zlasti športni terenci segmenta C, bodo deležni povsem novega trivaljnega motorja s prostornino 1,2 litra, ki bo povezan z elektromotorjem. Različica polnega hibrida (HEV) bo leta 2022 imela največjo moč 150 kW (200 KM), različica priključnega hibrida pa 209 kW (280 KM) in štirikolesen pogon v letu 2024.