S pametnim, majhnim robotom Digit, ki je nastal v sodelovanju s podjetjem Agility Robotics, želi Ford postaviti nove meje avtonomne vožnje in razmišlja o novih načinih dostave od vozila do praga. Digit je podoben človeku, hodi podobno in predstavlja eno od možnih rešitev dostave preko Sistema LIDAR. Digit je opremljen s stereo-kamerami in ima dovolj ‘čutov’ za navigacijo pri osnovnih scenarijih; če naleti na nepričakovano oviro, pošlje sliko vozilu, da skupno najdeta pravo rešitev

.

Spletna prodaja je vse bolj razširjena. Kupiti z nekaj kliki in počakati kakšen dan na dostavo je vedno bolj enostavno in hkrati obremenjujoče za naša mesta in soseske, menijo pri Fordu. Samo ameriška pošta je leta 2018 dostavila več kot šest milijard pošiljk, kar je dvakrat več kot pred 10 leti.

Samovozeči avtomobili lahko hkrati prevažajo ljudi in blago. ‘Prevoz na klic’ je lahko tudi dostava blaga in med prevozom potnikov vozilo preprosto odda še nekaj pošiljk. Po nekaterih raziskavah,  ljudje niso najbolj navdušeni, da bi morali oditi od doma in dvigniti pošiljko, podjetja pa težko poskrbijo še za lastno dostavno službo. In tu nastopi Digit. Izdelan iz lahkih materialov, lahko dvigne pakete, težke do 18 kilogramov, hodi gor in dol po stopnicah, naravno se premika tudi po neravnem terenu in se spretno odziva na primer na sunke, ne da bi izgubil ravnotežje in se prekucnil.

Ko samovozeči avto pripelje do cilja, Digit iz vozila vzame pošiljko in izpelje še zadnji korak v postopku dostave.