Padec prodaje na avtomobilskem trgu v Rusiji se nadaljuje. Po močnem nazadovanju v preteklih mesecih je aprila 2022 prišlo do nadaljnjega padca registracij vozil. V primerjavi z enakim obdobjem leta 2021 se je v državi s 144 milijoni prebivalcev v zadnjem mesecu prodaja z le 32.706 dostavljenimi enotami zmanjšala za 79 %. V prvih štirih mesecih leta 2022 krčenje notranjega trga 43-odstotno, ob upoštevanju, da je bil prvi sveženj sankcij proti moskovski vladi uveden konec februarja

Poleg različnih znamk, ki so v Rusiji ustavili vse svoje dejavnosti (od gradnje do izvoza vozil), državo teži tudi propad domače proizvodnje. Pravzaprav je, kot je potrdilo združenje evropskih podjetij (AEB), največji ruski proizvajalec avtomobilov Avtovaz (hčerinsko podjetje Renaulta, ki sestavlja avtomobile znamke Lada) utrpel 78-odstotni padec prodaje zaradi zaustavitve proizvodnih linij. Blokada ruske znamke je močno vplivala tudi na prihodke zavezništva Renault-Nissan-Mitsubishi, z registracijami, ki so se zmanjšale za 78,8 % na le 12.271 enot (ob ohranitvi vodilnega položaja v državi).

Zaradi sankcij zahodnih držav, skupaj z izčrpanjem zalog komponent in surovin, je ruska avtomobilska industrija trpela zaradi prisilnega zapiranja. Fenomen, ki dokazuje, da gre za eno največjih gospodarskih kriz v zadnjih tridesetih letih. Poleg tega naj bi po podatkih AEB-ja prodaja novega v Rusiji padla za vsaj 50 %, potem ko je avtomobilski trg leta 2021 dosegel 4,3-odstotno rast.

Rusija se na vse načine bori za kritje svoje valute, da bi omejila finančna tveganja. Konec februarja je dvignila strošek rublja na 20 % (da se valuta ne bi sesula) in zdaj sestavila seznam premoženja tujih proizvajalcev avtomobilov, tehnoloških podjetij in potrošniške znamke, vključene v shemo “vzporednega uvoza”. Gre za ukrep, ki naj bi zaščititi potrošnike pred poslovno izolacijo s strani Zahoda.