Brez stika in glede na trenutne razmere samo po spletu se slovenski javnosti predstavlja novi Golf osme generacije. Dogajanje na avtomobilskem trgu se je namreč popolnoma ustavilo. Prodajni saloni so zaprti. Kdaj bodo trgovci odprli vrata ne ve v tem trenutku nihče, kot tudi ne, kdaj bo  novi Golf zapeljal na slovenske ceste. Fotografije so z mednarodne predstavitve.

Golf je najuspešnejši Volkswagen vseh časov. Zanj se je doslej odločilo že več kot 35 milijonov kupcev. Osma generacija prodajne uspešnice je predvsem digitalizirana, pove­zana, inovativno elektrificirana in prilagojena intuitivnemu upravljanju. Golf je iz generacije v generacijo naprednejši, zato pričakujemo, da bo osma generacija tudi najnaprednejša doslej, kar zagotavlja tudi Volkswagen. Premierno se predstavlja tudi najnovejša izvedba modularne prečne platforme (MQB). Moč, natančnost izdelave in LED-tehnologija dajejo pečat zunanjosti novega Golfa s količnikom zračnega upora (cx), ki se je zmanjšal na 0,275. V kompaktni razred prihaja s petimi hibridnimi različicami in digitalizirno notranjostjo, ki napoveduje novo dimenzijo intuitivnega upravljanja, kot navaja Volkswagen. Pri tem mislijo zlasti na sistem Travel Assist za asisitirano vožnjo na avtocesti vse do hitrosti 210 km/h, brez obračanja volana, dodajanja plina in zaviranja. Novi Golf kot prvi Volkswagen uporablja inteligenco masovnih podatkov iz prometa – to omogoča komunikacija Car2X – in tako predhodno opozarja na nevarnosti. Dodatno varnost omogočajo novi matrični LED-žarometi IQ.LIGHT z deloma interaktivnimi funkcijami luči.

Nove instrumente in spletne digitalne sisteme povezuje digitalna armaturna plošča  preko upravljalnih sklopov s tipkami na dotik in drsniki na dotik. Ponudbo informacijske opreme dopolnjuje opcijski sistem projiciranja na vetrob­ransko steklo. Sistematična digitalizacija omogoča – prek površin na dotik in upravljanja z naravnimi glasovnimi ukazi – logično in zato intuitivno upravljanje. Sistemi niso povezani le med seboj, temveč tudi z zunanjim svetom prek enote OCU (Onboard Connectivity Unit). Serijski povezovalni modul OCU (Onboard Connectivity Unit) z inte­gri­rano eSIM-kartico se poveže s spletnimi funkcijami in storitvami We Connect in We Connect Plus.

Ponudba motorjev za novi Golf vključuje bencinske (TSI), dizelske (TDI), plinske (CNG), blage hibridne (eTSI) prvič z 48-voltno tehnologijo in priključne hibridne pogone (eHybrid). Vsi bencinski in dizelski motorji delujejo na osnovi neposrednega vbrizgavanja in podprti s turbopolnilnikom. Ponujajo razpon moči  od 81 kW/110 KM do več kot 221 kW/300 KM. Golf ponuja prvič osem pogonskih različic, od trivaljnega bencinskega motorja z močjo 81 kW/110 KM, do obeh štirivaljnih dizelskih motorjev z močjo 85 kW/115 KM oz. 110 kW/150 KM. Pri dizelskih TDi motorjih je novost tehnologija “twindosing” z novim načinom dvojnega vbrizgavanja aditiva AdBlue, ki naj bi občutno zmanjšal emisije dušikovih oksidov (NOX). Prihranek goriva pri novem TDI je v primerjavi s predhodnikom 17-odstoten. Prav tako novi so tudi štirje od petih hibridnih pogonov osmega Golfa. Dosedanji paketi opreme – Trendline, Comfortline in Highline – so preteklost. Odslej bo Golf na voljo s paketi opreme Golf, Life in Style ter v športni izvedbi R-Line. Vse nove izvedbe so občutno bogatejše kot pri primerljivih predhodnikih. BL/Volkswagen/